تصادف پژو پارس با اتوبوس مسافربری در محور کاشان - اصفهان با ۲ فوتی و مصدوم

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با یک دستگاه اتوبوس مسافربری که بامداد امروز در محور کاشان - اصفهان رخ داد را تشریح کرد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی مولوی اظهار کرد: ساعت ۰۲:۴۵ بامداد امروز _شنبه یازدهم آذر_ یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور کاشان - اصفهان برخورد کرد و مأموران پلیس راه به محض اطلاع از این حادثه بلافاصله در صحنه حضور یافتند.

وی افزود: در بررسی دقیق صورت گرفته مشخص شد خودروی سواری پژو پارس با عقب اتوبوس برخورد، پس از آن منحرف شده، از روی پل سقوط کرده و در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو فوت و یک نفر دیگر نیز مجروح شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: برابر نظر کارشناسان پلیس راه، نداشتن توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده خودروی سواری پژو پارس علت وقوع این حادثه بوده است.

وی با هشدار به رانندگان در خصوص این حوادث خاطرنشان کرد: سرنشینان خودرو نقش به سزایی در کنترل رفتار راننده خودرو دارند و باید در طول مسیر بیدار و هوشیار باشند و در صورت مشاهده هرگونه رفتار خطرآفرین و بروز خواب‌آلودگی بلافاصله به او تذکر دهند و از ایجاد حادثه ناگوار جلوگیری کنند.

کد خبر 708790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.