۲ تصادف در جاده های زنجان ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: دو تصادف در جاده های استان ۱۰ نفر را مصدوم و نجاتگران دو نفر را رهاسازی کردند.

حکمت‌اله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یک مورد واژگونی یک دستگاه ساندرو در کیلومتر ۱۷ جاده قیدار به ابهر امروز_ جمعه دهم آذر _ ساعت ۱۸:۱۲ توسط هموطنان به ندای امداد برای امداد رسانی گزارش شد.

وی افزود: برای امدادرسانی به چهار مصدوم این حادثه دو تیم‌عملیاتی پنج نفر از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای دوتپه شهرستان خدابنده همراه آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در این سانحه نجات‌گران اقدام به انجام کمک‌های اولیه برای مصدومان کرده و یکی از این مصدومان توسط هلال احمر به بیمارستان امیرالمومنین (ع) قیدار منتقل شد و عملیات ساعت ۲۰:۲۳ دقیقه پایان یافت.

تصادف در آزاد راه زنجان_ قزوین شش مصدوم برجای گذاشت

وی با اشاره به سانحه رانندگی دیگری در آزادراه زنجان-قزوین ادامه داد: این تصادف در کیلومتر ۱۰ لاین شمالی این مسیر ارتباطی بر اثر برخورد پراید با پژو پارس رخ داد و ساعت ۱۸:۵۱ توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد.

هاشمی گفت: دوتیم‌عملیاتی پنج نفر از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عوارضی زنجان- تبریز همراه با آمبولانس و ست نجات اعزام شدند، در این سانحه رانندگی شش نفر مصدوم شدند که نجات‌گران اقدام به رهاسازی دو مصدوم محبوس در خودروها کردند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این یکی دیگر از مصدومان دچار شکستگی لگن شده بود که نجات‌گران اقدام به آتل بندی و انجام کمک‌های اولیه برای سایر زخمی‌ها کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: این عملیات در ساعت ۲۰:۱۱ پایان یافت.

کد خبر 708577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.