انهدام باند سرقت در رشت

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری یک سارق و 3 مالخر اعضای یک باند در بخش سنگر شهرستان رشت و کشف ۱۱فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و منازل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حدادی اظهار کرد: همکاری همه جانبه و به موقع مردم با مجموعه انتظامی از جمله عوامل تأثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم است و پلیس با برخورد قاطع و قانونی با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تأمین امنیت تلاش می‌کند.

وی افزود: در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و منازل در سطح حوزه شهری و روستایی بخش سنگر شهرستان رشت، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه پس از بررسی صحنه‌های وقوع جرم و پیگیری سرنخ‌های به دست آمده، رد یک باند چهار نفر سارق و مالخران در این پرونده‌ها به دست آمد، خاطرنشان کرد: با اقدامات فنی و تعقیب و مراقبت‌های انجام شده، این افراد شناسایی و دستگیر شدند و در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی و منازل اعتراف کردند.

حدادی تصریح کرد: سارق ۴۹ ساله به همراه مالخران ۲۵ و ۳۸ و ۵۰ ساله پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی رعایت نکردن نکات حفاظتی را مهمترین عامل سو استفاده سارقان دانست و گفت: نقش شهروندان در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس، نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

کد خبر 708152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.