تعمیرگاه ویژه اتوبوس‌ در پایانه مرکزی قم احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: مکانی به عنوان تعمیرگاه ویژه اتوبوس‌ها توسط سازمان پایانه‌ها جانمایی شده و اقدامات ابتدایی آن انجام شده است.

زین‌العابدین قراچورلوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: حجم بسیاری از اتوبوس‌ها از شهرهای مختلف وارد پایانه‌های قم می‌شود که نیازمند تأمین نیازهای حداقلی است.

وی افزود: به منظور تأمین نیازهای رانندگان به ایجاد خوابگاه برای رانندگان مرد و یک خوابگاه ویژه برای رانندگان زن اقدام شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خاطرنشان کرد: قراردادی بابت تعمیر صندلی اتوبوس‌ها منعقد شده و کارواش نیز به صورت بیست‌وچهارساعته فعال است.

قراچورلوی تصریح کرد: از آنجا که بعضی خودروها به منظور تعویض روغن مجبور به پارک خارج از محدوده هستند و این امر موجب بی‌نظمی می‌شود یا خودرویی پنچر می‌شود و نیازمند تعمیر است، بنابراین مکانی به عنوان تعمیرگاه جانمایی شده و اقدامات نخستین آن انجام شده است.

وی اضافه کرد: در نظر داریم پایانه‌ای ویژه برای گردشگران خارجی ایجاد کنیم تا حتی تردد و عبور و مرور آن‌ها داخل شهر با همکاری اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی منسجم باشد که در اولویت طرح‌های بلندمدت قرار دارد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: ۱۵ هزار مسافر غیرایرانی با ۱۲ هزار و ۲۰۰ سرویس از کشورهای مختلف طی سال جاری وارد قم شده‌اند.

کد خبر 708117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.