مجموعه ورزشی حجاب سنندج احیاء می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان از تلاش دولت سیزدهم جهت احیای مجموعه ورزشی حجاب سنندج از طریق مشارکت بخش دولتی با بخش غیردولتی و افتتاح این مجموعه تا ایام دهه فجر سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان، اکبر محمدی امروز _سه‌شنبه هفتم آذر_ در بازدید از مجموعه ورزشی حجاب سنندج با تاکید بر لزوم ورود و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در عرصه ورزش استان، اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم تعامل، همکاری و حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی در تمامی عرصه‌ها بوده که در همین راستا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان نیز آماده بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های قانونی جهت حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی در سطح استان است.

وی افزود: مجموعه ورزشی حجاب از سال ۱۳۶۰ بنا شده و با توجه به فرسوده بودن ساختمان و تجهیزات ورزشی عملاً به مجموعه‌ای غیرقابل استفاده مبدل شده بود، اما سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان با استفاده از ظرفیت‌های ماده ۲۷ قانون الحاق (۲) و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی زمینه لازم جهت احیا این مجموعه ورزشی را فراهم کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان ادامه داد: این مجموعه ورزشی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در حال تکمیل و بهره‌برداری است که امیدواریم تا آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شاهد بهره‌برداری این مجموعه و تقدیم آن به جامعه ورزشی استان باشیم.

محمدی از آمادگی این سازمان جهت همکاری و تعامل و همچنین کارسازی جهت حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای ایجاد زیرساخت‌های لازم در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: امیدواریم با رویکرد مجموعه مدیریتی استان شاهد ورود سرمایه‌گذاران و رونق تولید و در نتیجه توسعه همه جانبه استان باشیم.

کد خبر 707853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.