توجه به موضوعات شهری محور جشنواره رسانه و شهر «مردم آباد» است

شهردار کرمان هدف از برپایی جشنواره رسانه و شهر «مردم آباد» را توجه بیشتر به موضوعات شهری بیان کرد و گفت: آیین اختتامیه رویداد بیست‌ونهم آذر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سعید شعرباف امروز _دوشنبه ششم آذر_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اهمیت نقش رسانه در توسعه شهری، ضروری است فرهنگ مطالبه‌گری و ارتقای فرهنگ شهروندی ترویج یابد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تشویق خبرنگاران و جامعه مطبوعاتی شهر و استان کرمان برای توجه بیشتر به موضوعات شهری بیان کرد و افزود نشریات مکتوب و برخط شهر کرمان در جشنواره رسانه و شهر «مردم‌آباد» مشارکت خیلی خوبی داشتند.

شهردار کرمان با اشاره به گستره استانی جشنواره، از حضور آثاری از چندین شهر استان خبر داد و گفت: برای داوری آثار از حضور روزنامه‌نگاران مطرح و حرفه‌ای بهره بردیم و ملاک همکارانم در مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل، سابقه و اعتبار حرفه‌ای هیأت داوران بوده است.

وی در ادامه به برپایی کارگاه تخصصی چندرسانه‌ای برای خبرنگاران در اختتامیه جشنواره اشاره و تصریح کرد: ثبت‌نام و شرکت در این کارگاه تخصصی برای تمام خبرنگاران علاقمند آزاد است.

به گزارش ایمنا، آئین اختتامیه جشنواره رسانه و شهر «مردم آباد» بیست‌ونهم آذر در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

کد خبر 707579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.