تخصیص ۴۱۵ میلیارد تومان برای راه‌اندازی راه‌آهن یزد- اقلید

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد گفت: ۸۸۴ میلیارد تومان از اعتبار مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان یزد در هشت ماهه نخست سال جاری توسط سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، مجید دهقانی‌زاده صبح امروز _دوشنبه ششم آذرماه_ در نشست بررسی مصوبات سفرهای رئیس جمهور به استان که با حضور استاندار یزد و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، با بیان اینکه این اعتبار از محل تعهدات سازمان برنامه و بودجه کشور طی دو مرحله به صورت نقدی و اسناد خزانه به استان تخصیص داده شده است، اظهار کرد: علاوه بر ابلاغ نقدی در ابتدای سال، مبلغ ۳۸۹ میلیارد تومان به صورت اسناد خزانه در آبان‌ماه جاری به استان ابلاغ شده است.

وی گفت: بیش از ۶۲ درصد تعهدات سازمان برنامه و بودجه کشور در سفرهای رئیس جمهور به استان یزد تأمین و تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با ابراز خرسندی از اینکه سازمان برنامه و بودجه کشور بیش از ۶۲ درصد تعهدات خود در تأمین اعتبارات مصوبات سفر به این استان را عملی کرده است، تصریح کرد: از ۴,۷۹۴ میلیارد تومان مصوب از محل تعهدات سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سفر اول و دوم ریاست جمهور به استان، تاکنون بالغ بر ۳,۰۰۰ میلیارد تومان آن به استان تخصیص داده شده است.

دهقانی‌زاده با اشاره به اینکه مصوب اعتبارات سفر دور اول رئیس جمهور به استان از محل سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ ۳,۰۰۱ میلیارد تومان بوده است، بیان کرد: این اعتبارات طی سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و شش ماهه اول ۱۴۰۲ به استان ابلاغ شده است.

اختصاص بیشترین اعتبار پرداختی سفر به پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی

وی افزود: بیشترین اعتبار پرداختی مصوبات سفر از محل سازمان به پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان تخصیص داده شده است.

دهقانی‌زاده، افزود: تاکنون ۴۱۵ میلیارد تومان برای راه‌اندازی راه‌آهن یزد- اقلید و مبلغ ۲۹۰ میلیارد تومان برای احداث راه‌آهن بافق- زرین شهر، به استان ابلاغ شده که بیشترین سهم را در اعتبارات ابلاغی از این محل به خود اختصاص داده‌اند.

وی اضافه کرد: پس از این بیشترین اعتبار پرداختی مختص به پروژه‌های وزارت نیرو شامل تکمیل پروژه رینگ آب شهری و بهداشت و درمان شامل تکمیل بیمارستان‌های بافق، مهریز، اردکان، اشکذر، بحران، تفت و ابرکوه به ترتیب مبالغ ۲۵۶ میلیارد تومان و ۲۱۷ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش ایمنا، در این نشست مصوبات دور اول و توافقات مجوزی دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و سفر استاندار به شهرستان‌های استان و محلات شهر یزد با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 707566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.