پایان هفته ششم لیگ برتر هندبال مردان / سپاهان کامبک خورد و گیتی‌پسند در جایگاه دوم ماند

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امروز به پایان رسید و مس کرمان در صدر جدول باقی‌ماند و جایگاه دومی گیتی‌پسند اصفهان تثبیت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _دوشنبه ششم آذر_ رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور برگزار شد و صنعت‌مس کرمان با شکست سپاهان اصفهان همچنان در صدر جدول باقی ماند، نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون شکست مقابل مس را جبران کرد، گیتی‌پسند اصفهان و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد حریفان خود را شکست دادند و گچساران مقابل پیکان متوقف شد تا جایگاه تیم‌ها در جدول تغییر چندانی پیدا نکند.

صنعت‌مس کرمان صدرنشین لیگ برتر، میزبان سپاهان اصفهان بود که در یک بازی جذاب و تماشایی توانست مقابل طلایی‌پوشان کامبک بزند و میهمان خود را با نتیجه ۲۶ بر ۲۷ با شکست بدرقه کرد تا همچنان بدون شکست در صدر جدول رده‌بندی لیگ باقی بماند. در این دیدار حساس و پایاپای، نتیجه بسیار نزدیک دنبال می‌شد و مس که در نیمه دوم عقب افتاده بود، در دقایق پایانی توانست اختلاف را نزدیک و در پایان با یک گل برنده این دیدار شود.

در دیگر دیدار حساس هفته ششم نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون در طبس توانست با دست پر به کازرون برگردد. در نیمه اول این دیدار که برگ برنده آن خط دفاع و دروازه‌بان‌های دو تیم بودند، به ندرت توپی از خط دروازه‌ها گذشت طوری که نتیجه در این نیمه هفت بر هشت به سود شاملی ثبت شد. این روند در نیمه دوم نیز ادامه یافت و در پایان این شهید شاملی کازرون بود که توانست با نتسجه ۱۶ بر ۱۹ برنده این دیدار شود.

پلیمر خلیج‌فارس خرم آباد نیز که میزبان سپاهان نوین بود، کار سختی برای ثبت پنجمین برد خود نداشت و توانست در یک بازی برتر با نتیجه ۲۲ بر ۳۳ حریف خود را شکست دهد. نفت‌وگاز گچساران میهمان پیکان سبزوار بود که هر دو تیم در پایان ۶۰ دقیقه بازی جذاب و نفسگیر به تساوی ۲۵ بر ۲۵ رضایت دادند.

گیتی‌پسند از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در سالن سجادی به‌مصاف پرواز هوانیروز دیگر تیم اصفهانی رفت و در نهایت با نتیجه ۳۵ بر ۳۲ به پیروزی دست پیدا کرد.

در نیمه‌اول بازی امروز تیم هندبال گیتی‌پسند که امیدرضا رباط‌سرپوشی دروازه‌بان نخست خود را به‌علت مصدومیت در اختیار نداشت بازهم عملکرد خوبی از خود به‌نمایش گذاشت و با گل‌های دیدنی توانست اختلاف خود را با میهمان زیاد کند و نیمه‌اول با برتری ۱۸ بر ۱۴ گیتیزن‌ها به پایان رسید.

نیمه‌دوم در شرایطی آغاز شد که شاگردان کیوان صادقی مقداری از نمایش خوب خود فاصله گرفتند اما رفته‌رفته با استفاده از تجربه خود به پیروزی ۳۵ بر ۳۲ مقابل پرواز هوانیروز دست پیدا کرد تا با کسب پنجمین پیروزی متوالی‌اش ۱۱ امتیازی شود.

دیدار فرازبام خائیز دهدشت با آلومینیوم اراک با توافق دو تیم و با موافقت فدراسیون هندبال به زمان دیگری موکول شد.

نتایج کامل دیدارهای هفته ششم به این شرح است:

پیکان خراسان ۲۵ – ۲۵ نفت‌وگاز گچساران

صنعت مس کرمان ۲۷- ۲۶ سپاهان اصفهان

گیتی‌پسند اصفهان ۳۵ – ۳۲ پرواز هوانیروز اصفهان

زغال‌سنگ طبس ۱۶ – ۱۹ نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد ۳۳ – ۲۲ سپاهان‌نوین اصفهان

در پایان بازی‌های هفته ششم، صنعت‌مس کرمان با شش برد از شش بازی خود با ۱۲ امتیاز صدرنشین لیگ باقی ماند، گیتی‌پسند اصفهان با ۱۱ و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد نیز با ۱۰ در رده دوم و سوم لیگ قرار گرفتند.

زغال‌سنگ طبس با ۹ و نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون با هشت و یک بازی کمتر و سپاهان اصفهان با هفت امتیاز بر پله‌های چهارم تا ششم ایستادند. نفت و گاز گچساران با شش امتیاز، پیکان خراسان با سه امتیاز، پرواز هوانیروز با دو امتیاز و تیم‌های فرازبام خائیز دهدشت، آلومینیوم اراک و سپاهان‌نوین بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

کد خبر 707563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.