ناوشکن دیلمان توان دریایی ناوگان شمال را ارتقا می‌دهد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوشکن دیلمان با تجهیزات به‌روز و تسلیحات سطح بالا می‌تواند در ارتقای سطح کیفی توان دریایی ناوگان شمال عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر دریادار شهرام ایرانی در آئین الحاق ناوشکن دیلمان در بندرانزلی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدای مقاومت اظهار کرد: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تدابیر ستاد کل در خصوص ناوگان شمال دریای صلح دوستی باید گام‌هایی برداشته شود و امروز آخرین دستاورد نیروهای مسلح به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود.

وی افزود: ناوشکن دیلمان با تجهیزات به‌روز و تسلیحات سطح بالا می‌تواند با دریامانی بالا در ارتقای سطح کیفی توان دریایی ناوگان شمال برای آموزش و پرورش نیروها و البته امداد و نجات عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز منطقه در هندسه جهانی دچار التهاب است و تنها راه آرامش، مقاومت است.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: امیدواریم که مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی موفق باشد، به‌حتم ظلم پایدار نیست و رژیم صهیونیستی رفتنی است که این وعده حق است.

کد خبر 707411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.