آیین تجلیل از قهرمانان ملی کونگ‌فوی کردستان برگزار شد

طی مراسمی از قهرمانان و مدال‌آوران سطح ملی هیات کونگ فوی استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان کردستان، با حضور سرپرست دستگاه ورزش و جوانان استان کردستان و اعضای هیئت کونگ‌فو استان، شامگاه _یکشنبه پنجم آذر_ از قهرمانان و مدال آوران کونگ‌فو استان در سطح کشور تجلیل به عمل آمد.

آمنه غلام‌ویسی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران هیئت کونگ‌فو، اظهار کرد: یکی از رمزهای موفقیت و نتیجه‌گیری مثبت ورزشکاران این رشته وجود همدلی و اتحاد در میان اعضای هیئت است.

وی افزود: رئیس هر هیئت ورزشی به عنوان بزرگ و پدر آن هیئت محسوب می‌شود و اگر بزرگ هیئت دلسوز آن باشد قطعاً ورزشکاران آن نیز همواره موفق و پیروز هستند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: بخشی از موفقیت‌های هیئت به منابع مالی مربوط می‌شود و بخش بزرگی از آن نیز به وجود افراد دلسوز و زحمتکش در بدنه آن هیئت ارتباط دارد و این انسجام در بین اعضای هیئت‌های ورزشی است که زمینه رشد و ارتقا را فراهم می‌سازد.

غلام‌ویسی خاطرنشان کرد: دستگاه ورزش و جوانان کردستان و هیئت‌های ورزشی استان به عنوان یک مجموعه و تیم شناخته می‌شوند و دستاورد همکاری و تعامل این دو موفقیت ورزشکاران و قهرمانان و همچنین ارتقا ورزش استان را به دنبال دارد.

وی اداره کل ورزش و جوانان کردستان را حامی و پشتیبان هیئت‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها عنوان کرد و گفت: مجموعه ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی در مسیر موفقیت جوانان و ورزشکاران کردستانی گام برمی‌دارند.

آیین تجلیل از قهرمانان ملی کونگ‌فوی کردستان برگزار شد

هیئت کونگ‌فو برنامه‌محور عمل می‌کند

باقر محمدی، رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: پس از برگزاری رقابت‌های کونگ فو قهرمانی کشور در شهرستان قروه و موفقیت‌های ورزشکاران کردستانی در این مسابقات، قرار بر این شد تا از زحمات قهرمانان و مربیان تقدیر شود و برپایی این مراسم در راستای وفای به عهد در مقابل زحمات ورزشکاران، مربیان و سایر اعضای هیئت بود.

وی در ادامه به تلاش شبانه‌روزی اعضای هییت و در راس آنها مربیان دلسوز در بدنه تیم‌های استان اشاره کرد و افزود: تقریباً در طول سال اخیر هیئت کونگ‌فو برنامه‌های مستمر خود را در قالب برگزاری مسابقات قهرمانی و انتخابی استان، برپایی اردوهای آمادگی نمایندگان استان در لیگ و مسابقات کشوری، میزبانی مسابقات کشوری، برگزاری رقابت‌های لیگ استان و کشور و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مربیان و ورزشکاران انجام داده است.

رئیس هیئت کونگ‌فو کردستان با اشاره به موفقیت اخیر تیم کونگ‌فو بزرگسالان استان کردستان در مسابقات لیگ برتر کشور، تصریح کرد: کونگ‌فوکاران بزرگسال ما که در طول سال‌های ۹۸ و ۹۹ تا حدودی دچار ضعف و افت در مسابقات قهرمانی کشور شده بودند، توانستند خود را آماده کنند و درخشش در لیگ برتر کشور ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی ورزشکاران و برنامه مربیان آنها است.

محمدی اضافه کرد: تقویم رویدادهای هیئت کونگ‌فو از مدت‌ها قبل آماده و تدوین شده است و این هیئت برنامه‌محور عمل می‌کند که در این راستا برپایی همایش ورزشی کونگ‌فو با حضور ۲ هزار کونگ‌فوکار استان در شهرستان سقز و تجلیل از ملی پوشان، اعضای هیئت و فعالان رشته کونگ‌فو از جمله برنامه‌هایی است که به زودی اجرایی خواهند شد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از ۳۶ ورزشکار و مربی کونگ‌فو استان کردستان که در رقابت‌های ملی و لیگ‌های کشوری مدال آوری کرده بودند تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 707317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.