فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با کامیون کمپرسی در بزرگراه ردانی‌پور

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت وقوع تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با یک کامیون کمپرسی در بزرگراه شهید ردانی‌پور شهر اصفهان که منجر به فوت راکب موتورسیکلت شد را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی‌اصغر زارع اظهار کرد: یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون کمپرسی در بزرگراه شهید ردانی پور به سمت پل آذر ساعت ۱۶:۲۵ روز گذشته _شنبه چهارم آذر_ برخورد و در این حادثه، راکب ۴۱ ساله موتورسیکلت براثر شدت ضربات واردشده در دم فوت کرد.

وی با اشاره به حضور کارشناسان پلیس راهور بر سر صحنه افزود: پس از بررسی دقیق صحنه، راکب موتورسیکلت به علت نداشتن توجه به جلو (نقض ماده ۱۸۰ آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی) و راننده کامیون کمپرسی به دلیل نصب نکردن علائم هشداردهنده در زمان انجام فعالیت عمرانی هر دو یک میزان مقصر شناخته شدند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تمام رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها ملزم به رعایت قوانین و مقررات رانندگی هستند و کارشناسان پلیس راهور بدون کوچک‌ترین اغماضی با هرگونه تخلفی به‌ویژه تخلفاتی که در وقوع تصادفات جرحی و فوتی تأثیرگذار باشند برخورد و متخلفان را به دستگاه قضائی معرفی می‌کنند.

کد خبر 707200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.