سالن اجلاس در خاورمیانه نمونه است / لزوم تشکیل مدیریت قوی برای بهره‌برداری از پروژه

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پروژه اجلاس در خاورمیانه نمونه است و کار بزرگی انجام شده است، گفت: برای پروژه سالن اجلاس (سالن اصلی و جنبی) باید مدیریت قوی بهره‌برداری تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح صبح امروز _یکشنبه پنجم آذر_ در صدویازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در حاشیه بررسی و تصویب لوایح اظهار کرد: از مجموعه مدیریت شهر که در راستای محقق شدن ردیف‌های بودجه برای اجرای پروژه‌ها تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم، اما انتقادهایی نیز وجود دارد که باید تا سال آینده برطرف شود.

وی با بیان اینکه معتقدم در زمینه جذب سرمایه‌گذار در شهر اصفهان کوتاهی می‌شود، افزود: سال‌های گذشته و دوره‌های قبل، سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری بسیار رغبت داشتند و با شهرداری وارد مشارکت می‌شدند که این موضوع در آمد شهرداری را جبران می‌کرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: عدد و رقم اعلام شده در حوزه سرمایه‌گذاری نشان از کوتاهی بخش سرمایه‌گذاری دارد، البته چندین ماه سازمان سرمایه‌گذاری مدیر نداشت که امیدواریم با مدیر جدید شاهد جهش خوبی در زمینه جذب سرمایه‌گذار داشته باشیم.

فلاح با اشاره به اینکه در زمان بستن بودجه از سوی مدیران مناطق پروژه‌های متعدد تعریف می‌شود که بعضی از آن‌ها طراحی نشده است و مصوبه ندارد، افزود: این پروژه‌ها تعارض ملکی هم دارند، اما با ذوق و شوق از اجرای این پروژه‌ها برای شهروندان گفته می‌شود.

وی ادامه داد: سال بعد به همین ماه که می‌رسیم، می‌بینیم که یک‌سوم پروژه‌ها به دلیل اینکه طراحی وجود ندارد، عملیاتی نشده است، در این راستا مدیران مناطق پروژه‌هایی را در بودجه پیشنهاد دهند که طراحی شده و آماده اجرا باشد تا درصد انحراف کم باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به رضایتمندی شهروندان از نحوه پاسخگویی کارشناسان سامانه ۱۳۷ شهرداری گفت: به نظر می‌رسد روند کار در این حوزه بیشتر به‌صورت حرف‌درمانی است؛ البته برخی شهروندان به‌رغم رضایت‌مندی، از نحوه پاسخگویی کارشناسان، گلایه دارند که بارها برای یک موضوع به ۱۳۷ تماس گرفته‌اند تا مسئولان مربوطه به مشکل آن‌ها رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد: مدیران مناطق نسبت به گزارش‌های سامانه ۱۳۷ توجه لازم را داشته باشند، در این راستا یک مدیر را به صورت ویژه برای ارتباط با مرکز ۱۳۷ مشخص کنند تا رضایت مردم حاصل شود.

فلاح با بیان اینکه پروژه اجلاس در خاورمیانه نمونه است و کار بزرگی انجام شده است، اظهار کرد: در این راستا باید به این پروژه تمام‌قد ورود کنیم تا به بهره‌برداری برسد؛ این پروژه یکی از بسترهایی است که سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها باید به آن ورود و سرمایه‌گذار جذب کند.

وی گفت: برای پروژه سالن اجلاس (سالن اصلی و جنبی) باید مدیریت قوی بهره‌برداری تشکیل شود.

کد خبر 707152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م.ب IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    سلام.... چرا مجموعه هاي جانبي و فاز 2 و همچنين فضاي سبز و محوطه اطراف سالن اجلاس و مجموعه تجاري و گردشگري اجلاس رها شده؟! پر از نخاله و در حال پوسيدن است!ازاد سازي هاي تچاري هاي دو طرف خيابان روح الامين هم به فراموشي سپرده شده....