نیروی انسانی بیمارستان الزهرا(س) مهریز در یزد تامین می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به اجرای طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهراء (س) شهرستان مهریز گفت: ظرف هفته آینده با توافق دانشگاه مجوز جذب نیروی انسانی صادر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، بهروز رحیمی از تأمین نیروی انسانی بیمارستان الزهرا (ع) مهریز خبر داد و اظهار کرد: ظرف هفته آینده با توافق دانشگاه مجوز جذب نیروی انسانی صادر و اعتبار مورد نیاز از سوی وزارت بهداشت تأمین می‌شود.

وی راه‌اندازی هر چه زودتر طرح توسعه بیمارستان مهریز را از اولویت‌های حوزه سلامت استان برشمرد و گفت: با این اقدام، نیاز مردم مهریز و شهرستان جنوب استان به خدمات درمانی مطلوب میسر می‌شود.

معاون وزیر ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در طرح‌های طرح توسعه این بیمارستان و پیگیری‌های نماینده مردم مهریز در مجلس افزود: طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهراء (س) مهریز به زودی به عنوان یک مرکز درمانی با برخورداری از خدمات سطح بالا به بهره‌برداری می‌رسد.

رحیمی با اشاره به اینکه بیمارستان به حداقل تجهیزات برای تکمیل نیاز دارد، ادامه داد: بیمارستان مهریز و طرح توسعه آن یکی از بیمارستان لوکس و شیک با زیربنای ۱۹ هزار و ۵۰۰ متر به شمار می‌رود.

کد خبر 707091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.