اطلس انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تدوین می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تدوین اطلس انتخابات سه حوزه انتخابیه استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی‌مهر _شنبه، چهارم آذر_ در نشست ستاد انتخابات با تاکید بر عدم سوگیری و همراهی مدیران دولتی در برنامه‌های تبلیغاتی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: کمیته‌های عضو ستاد انتخابات تشکیل شده و در حال انجام برنامه‌ها و وظایف محوله هستند.

وی افزود: همکاری و همراهی رسانه‌ها در انعکاس اخبار انتخابات در استان بی‌نظیر است و توصیه می‌کنیم رسانه‌ها تا پایان انتخابات همراه ستاد انتخابات باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش کلیدی رسانه‌ها در ایجاد آرامش و آگاهی بخشی به مردم، گفت: رسانه‌ها از انتشار اخبار و مطالبی که نفعی برای جامعه ندارند خودداری کنند.

هاشمی‌مهر تصریح کرد: با همکاری صدا و سیمای مرکز استان در حال فراهم کردن زیرساخت‌های راه‌اندازی شبکه‌های محلی در سه حوزه انتخابیه استان هستیم تا کاندیدای انتخاباتی بتوانند از طریق این شبکه‌ها برنامه‌های خود را ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: در قانون جدید انتخابات و برای اولین بار هیئت‌های رسیدگی اداری می‌توانند در رسیدگی به تخلفات کارکنان اداری و غیراداری ورود کنند که می‌تواند عامل بازدارنده تخلفات و تحکیم سلامت انتخابات باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: طبق این قانون کارمندان دستگاه‌های دولتی که مرتکب تخلف انتخاباتی شوند تا سه سال از ورود به انتخابات محروم می‌شوند.

هاشمی‌مهر گفت: برای اولین بار در انتخابات پیش‌رو ستاد امنیت انتخابات با حضور اعضای شورای تأمین تشکیل خواهد شد، ضمن اینکه اطلس انتخاباتی سه حوزه انتخابیه استان تا پایان هفته تهیه و تدوین می‌شود.

وی بر افزایش مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند تاکید کرد و افزود: یکی از راه‌های مشارکت ایجاد شور و نشاط در میان مردم است که برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌های مختلف صورت گرفته است.

در ادامه این نشست محمدصادق درفشی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: تولید محتوا، فیلم، عکس نوشته، متن و انتشار روزانه آن به نام ستاد انتخابات در دستور کار این کمیته قرار گرفته است.

وی با تأکید بر انجام تبلیغات محیطی توسط ادارات، افزود: اخبار جلسات ستاد انتخابات به نحو شایسته‌ا ی پوشش و در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

کد خبر 707083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.