دو گرمخانه ویژه آقایان و بانوان در شهر کرمان راه‌اندازی می‌شود

شهردار کرمان از ایجاد دو گرمخانه ویژه آقایان و بانوان در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، سعید شعرباف در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان، با بیان اینکه اداره‌کل بهزیستی استان محلی در محدوده بلوار شهدای خانوک در اختیار شهرداری قرار داده است، اظهار کرد: این محل به بانوان بی‌خانمان اختصاص داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یک محل موقت اسکان در مجموعه شهربازی کرمان در بلوار ۲۲ بهمن برای آقایان در نظر گرفته شده است، افزود: گرمخانه دائمی کرمان واقع در ابتدای خیابان سیدی ایجاد خواهد شد؛ ضمن اینکه یک فضای ۲۵۰ نفری نیز برای مواقع اضطراری در بوستان قائم (عج) در نظر گرفته شده است.

شهردار کرمان در ادامه از نصب ۱۳ دوربین پایش تصویری در گلزار شهدای کرمان خبر داد و با اشاره به بروزرسانی هفت دوربین در شهر کرمان و یک دوربین در محور هفت‌باغ علوی، گفت: سه دوربین دیگر نیز در محور هفت‌باغ علوی نصب خواهد شد و تا پایان سال ۳۰ درصد به آمار دوربین‌های پایش تصویری کرمان اضافه می‌شود.

شعرباف هم‌چنین با اشاره به فعال شدن ۴۰ سامانه پلاک‌خوان خودرو در شهر کرمان، از تحویل ۳۵ سامانه نظارتی خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۱۲ کارگاه ضایعاتی پلمب شده است؛ ضمن اینکه سایت کارگاه‌های ضایعاتی در حال راه‌اندازی است و اکنون ۱۵ کارگاه قابل واگذاری است.

کد خبر 707074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.