اراک باید محور تحول و توسعه باشد

شهردار اراک گفت: این شهر در بسیاری از موضوعات باید محور تحول و توسعه باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اراک، علیرضا محمودی عصر امروز _شنبه چهارم آذر_ در آئین معارفه شهردار اراک اظهار کرد: با مساعدت شورا و همراهی مسئولان می‌توانیم اتفاقات خوبی را در شهر اراک با رویکرد مردم‌محوری رقم بزنیم.

وی افزود: امروز پس از ۱۴ سال به اراک باز می‌گردم و برای ارائه تجربیات و خدمات نیازمند کمک اعضای ۱۱ نفره شورای شهر، کارکنان شهرداری و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هستیم.

شهردار اراک با اشاره به دستورات وزیر کشور در حکم ابلاغی تصریح کرد: بدون شک با مساعدت اعضای شورا، تأکیدات و بندهای مدنظر وزیر کشور را اجرا خواهیم کرد.

محمودی تصریح کرد: استان مرکزی دارای دو مزیت نسبی شامل صنایع و شاهراه بودن است و می‌توان صنعت را که گاه به عنوان یک تهدید قلمداد می‌شود، به فرصت تبدیل کرد و از ظرفیت آن برای رشد و توسعه به نفع مردم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در شورای ششم تضارب افکار بسیار است، اظهار کرد: با وحدت عمل می‌توان خروجی‌های خوبی از این مجموعه را شاهد باشیم.

شهردار اراک ادامه داد: هماهنگی خوبی بین مدیریت شهری و شورا حاصل شده، البته خدمت به مردم کار بسیار سختی است و انتظارات بسیار بالاست، اما با راهنمایی شورا و مسئولان می‌توانیم اتفاقات خوبی را با رویکرد مردم محوری رقم بزنیم.

کد خبر 707072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.