شمس‌آذر به وضعیت ثبات در روند نتیجه‌گیری رسیده است

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر از رسیدن تیمش به وضعیت ثبات در روند نتیجه‌گیری خبر داد و گفت: با وجود دشواری لیگ برتر بازیکنان شمس‌آذر قزوین درخشیده‌اند و تا امروز هم بازی‌های بزرگ و سختی را داشتیم که در نهایت بازیکنان من امتیازهای لازم را به دست آورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سعید دقیقی شامگاه _شنبه، چهارم آذر_ در نشست خبری پس از بازی تیمش با گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: در بازی امروز تیم حریف یعنی گل‌گهر سیرجان از نظر تاکتیکی از ما بهتر عمل کرد و به همین خاطر هم موقعیت‌های بیشتری را روی دروازه ما ایجاد کرد و البته ما هم از این حیث حرف برای گفتن داشتیم.

وی با بیان اینکه گل‌گهر اولین تیمی بود که بعد از ۲ سال در یک بازی خانگی ما را تحت فشار گذاشت، افزود: با این حال اگر بازیکنان ما در فرم آرمانی بازی خود بودند و دقت بیشتری در موقعیت‌هایشان می‌کردند، حتی قادر بودیم پیروز از زمین خارج شویم.

سرمربی شمس‌آذر با بیان اینکه گل‌گهر بعد از به ثمر رساندن گل مساوی بر بازی سوار شد، اضافه کرد: از پیش می‌دانستیم که گل‌گهر سیرجان تیم حرفه‌ای و قدرتمندی است و از نظر ذهنی برای مقابله با این تیم آماده شده بودیم.

دقیقی در ادامه صحبت‌هایش از رسیدن تیمش به وضعیت ثبات در روند نتیجه‌گیری خبر داد و گفت: با وجود دشواری لیگ برتر بازیکنان شمس‌آذر قزوین درخشیده‌اند و تا امروز هم بازی‌های بزرگ و سختی را داشتیم که در نهایت بازیکنان من امتیازهای لازم را به دست آورده‌اند.

وی با انتقاد از رفتار سرمربی یونانی تیم گل‌گهر تصریح کرد: انتظار رفتارهای این مربی را نداشتم و اعتقاد دارم که مربیان ما به ویژه در لیگ برتر باید به ادب و فرهنگ طرف مقابل ارزش و احترام قائل شوند و بنابراین انتظار برخورد بهتری از سرمربی تیم مقابل را داشتیم.

این مربی فوتبال بر لزوم حمایت نمایندگان مجلس و مسئولان استانی از تیمش تاکید کرد و گفت: اگر حمایت نباشد، به آخر خط می‌رسیم و بنابراین برای استمرار و تداوم وضعیت خوب و فعلی شمس‌آذر باید با برنامه‌ریزی عمل کنیم.

کد خبر 707068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.