دانلود زخم کاری ۲ قسمت ۱۳ سیزدهم | سریال زخم کاری فصل دوم قسمت ۱۳ آخر ترافیک نیمه رایگان

دانلود سریال زخم کاری فصل دوم قسمت ۱۳ آخر، دانلود قسمت 13 فصل 2 زخم کاری، دانلود زخم کاری ۲ قسمت ۱۳ سیزدهم، دانلود قسمت ۱۳ فصل ۲ زخم کاری، دانلود قسمت سیزدهم فصل دوم زخم کاری، سریال زخم کاری فصل ۲ قسمت آخر ۱۳ با حجم رایگان، دانلود قسمت آخر زخم کاری ۲ بازگشت کامل با حجم کم با لینک مستقیم آمده است.

دانلود سریال زخم کاری فصل دوم قسمت ۱۳ آخر، دانلود قسمت 13 فصل 2 زخم کاری، دانلود زخم کاری ۲ قسمت ۱۳ سیزدهم، دانلود زخم کاری 2 قسمت 13، دانلود قسمت ۱۳ فصل ۲ زخم کاری این سریال به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان و نویسندگی محمدحسین مهدویان میباشد. در این سریال بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، امیر دژاکام، مه‌لقا باقری و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

************************

دانلود قسمت 13 فصل 2 زخم کاری از لینک زیر

دانلود قسمت 13 فصل 2 زخم کاری

************************

دانلود زخم کاری ۲ قسمت ۱۳ سیزدهم | سریال زخم کاری فصل دوم قسمت ۱۳ آخر ترافیک نیمه رایگان

بازیگران زخم کاری – فصل 2 قسمت 13

از جمله بازیگران زخم کاری فصل ۲ قسمت ۱۳ میتوان به جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک اشاره کرد

داستان زخم کاری - فصل 2 قسمت 13

در فصل 2 زخم کاری قسمت ۱۳ میثم که تنها وارث تاج و تخت مالک است در پی انتقام از قاتل اوست در این میان، نبود مالک بهانه ای می شود برای ورود طلوعی، تنها حامی قدرتمند هولدینگ ریزآبادی به آنجا برای سروسامان دادن به اوضاع... اما این تمام حقیقت نیست!

نگاهی به قسمت دوازدهم و ماقبل آخر سریال زخم کاری 2

روند داستانی قسمت دوازدهم زخم کاری ۲

کیمیا ناجی میثم شد

همانطور که در یادداشت قبل هم اشاره کردیم میثم در اوج گرفتاری در ویلای طلوعی و در لحظه فرار از ویلا با صحنه‌ای روبرو می‌شود که یک لحظه امکان تصمیم‌گیری از او سلب می‌شود. فرد ناشناسی به در می‌کوبد و میثم از بیم اینکه پشت در شهریار باشد با یکی از ابزارهای باغبانی آماده مصاف با شهریار می‌شود. اما در قسمت دوازدهم زخم کاری ۲ شاهد بودیم که کیمیا زودتر از شهریار خودش را به ویلای شمال رساند تا میثم را از مرگ نجات دهد. کیمیا تلاش می‌کند تا میثم را به ویلای خودش ببرد تا جانش در امان بماند اما خبری که کیمیا به میثم می‌دهد او را به هم می‌ریزد و او تصمیم می‌گیرد به ویلای خانوادگی خودشان برود.

خودسوزی میثم و سمیرا

میثم بعد از جدا شدن از کیمیا به سمیرا زنگ می‌زند تا به او در ویلای شمال ملحق شود. سمیرا وقتی وارد ویلا می‌شود می‌بیند که میثم تمام خانه را با بنزین آغشته کرده و منتظر آمدن مادرش هست تا خودش و مادرش را از این مصیبت خلاص کند. میثم از اینکه شنید سمیرا می‌خواهد گواهی جنون برایش بگیرد تا از قتل شفاعت رهایی پیدا کند عصبانی است. میثم گمان می‌کند با این حرکت مادرش او از همیشه تنهاتر است و دیگر انگیزه‌ای برای زندگی ندارد. اما سمیرا به او اطمینان می‌دهد که هر کاری کرده برای رهایی فرزندش بوده حتی اگر این کار به گمان میثم اشتباه باشد.

پانته‌آ به دنبال میراث ریزآبادی

پانته‌آ خواهرزاده حاج عمو که در قسمت دهم وارد سریال شد با بازی مهراوه شریفی‌نیا بالاخره وارد روند داستان شد. او که به دنبال جمع و جور کردن میراث دایی‌اش است بزرگترین مانعش برای رسیدن به ثروت ریزآبادی‌ها را طلوعی می‌بیند. پانته‌آ نشان از یک زن قدرتمند دارد. کسی که تکلیفش با خودش معلوم است و نگاه و موضعی بالا به پایین به بقیه افراد داستان دارد. او عاشق پریدن از ارتفاع و پرواز کردن با پاراگلایدر است و روحیه جنگده‌ای دارد. آیا پانته‌ا می‌تواند رقیب طلوعی شود؟ هر چند طلوعی در دیدار نخست سعی کرد با چرب زبانی به پانته‌آ نزدیک شود اما رفتارهای وارث ریزآبادی‌ها نشان از یک کینه و خشم قدیمی دارد که می‌تواند طلوعی را به دردسر بیندازد.

بازی دیدنی الناز ملک در قسمت دوازدهم زخم کاری ۲

الناز ملک در دومین تجربه بازیگری جلوی دوربین در قسمت دوازدهم به اندازه یک بازیگر شش دانگ توانست تمامی سکانس‌ها را از آن خود کند. سیما همسر دوم شفاعت که مادرانه در کنار شیدا و شهریار مانده بود با بازی خوب الناز ملک تبدیل به زنی دلسوز و خشمگین شد که با خودکشی شیدا او نیز نسبت به طلوعی و رفتارهای موذیانه او خروش کرد. بازی دیدنی ملک در سکانس مرگ شیدا آنقدر با احساس و دقیق بود و آنقدر قدرتمند ظاهر شد که هر بیننده‌ای با تماشای این سکانس حالش دگرگون می‌شود. سریال سقوط و سریال زخم کاری ۲ یک ستاره و بازیگر قدرتمند را به سینمای ایران معرفی کرد و حالا از این به بعد از الناز ملک بیشتر خواهیم شنید.

خشم شهریار و فروپاشی روحی شیدا

خشم کنترل نشده شهریار و کینه نابه‌جایی که از خواهرش به خاطر علاقه به میثم در دل کاشت بالاخره کار دست خانواده شفاعت داد. شیدا دیگر توان تحمل این میزان از فشار روحی و غم را یکجا نداشت و با خوردن تعداد زیادی قرص دست به خودکشی زد. اگرچه او بعد از خوردن قرص‌های بیشمار پشیمان شد و سیما را به بالینش صدا کرد اما میزان مصرف قرص‌ها آنقدر بالا بود که دیگر شیدا توانایی مبارزه برای زنده ماندن را نداشت و درگذشت. حالا میثم بعد از مائده که در فصل اول به خاطر خودکشی از بین رفت شیدا را مقابل چشمانش پر پر شده می‌بیند. شاید اگر شهریار بی خود و بی جهت عصبانی نمی‌شد و کمی عاقلانه‌تر با مسئله مرگ پدرش برخورد می‌کرد حالا شیدا زنده بود. گاهی یک خشم بی جهت و کنترل نشده می‌تواند کانون یک خانواده را از هم بپاشد و همین موضوع باعث شد تا شیدا که دختری عاشق پیشه و هنرمند بود و در حسرت یک زندگی آرام تلاش می‌کرد فارغ از دنیای ثروت و قدرت به عشق و زندگی دست پیدا کند چهره بر نقاب خاک بکشد.

تقارن هوشمندانه فصل اول و دوم زخم کاری

در قسمت‌ دوازدهم سریال که قسمت یکی مانده به آخر است مهدویان با هوشمندی و با استفاده از عنصر تقارن سکانس‌هایی را شکل داد که شبیه سکانس‌های پایانی فصل اول است. صحنه از دست رفتن شیدا و بازی الناز ملک مخاطب را به یاد بازی جواد عزتی در لحظه شنیدن خبر مرگ دخترش هانیه می‌اندازد و صحنه احیای شیدا بسیار به صحنه احیای مائده شباهت دارد. این هوشمندی از آن جهت دارای اهمیت است که مخاطب برای درک بهتر صحنه‌های سریال و پیدا کردن نخ تسبیح در روند درام نیازمند مشابه سازی برخی از سکانس‌ها است و از این رو می‌توان قسمت دوازدهم را به یکی از بهترین قسمت‌های دو فصل زخم کاری لقب گذاشت.

کد خبر 707021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.