معرفی «جاهای دیدنی شهر من» در سومین مسابقه بین‌المللی پوپک

رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: سومین دوره مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان (پوپک) امسال با موضوع «جاهای دیدنی شهر من» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، مجید خاشعی اظهار کرد: مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان (پوپک) از سال ۹۸ به صورت ملی برگزار شد و از سال ۱۴۰۰ نیز شاهد نخستین دوره برگزاری بین‌المللی آن بودیم.

وی افزود: این مسابقه بین‌المللی در سال نخست با موضوع «هویت شهری و حس تعلق به شهر» برگزار شد و در سال دوم «مشاغل شهر» موضوع برگزاری مسابقه بود.

رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به موضوع سومین دوره این مسابقه بین‌المللی گفت: هر یک از ما در شهری زندگی می‌کنیم که جاذبه‌های دیدنی فراوانی دارد و این موضوع عاملی برای معرفی شهر ما با این جاذبه‌ها می‌شود.

خاشعی با بیان اینکه جاذبه‌های مذکور می‌تواند تاریخی، فرهنگی، طبیعی و… باشد، تصریح کرد: وجود این اماکن در شهر، زندگی را برای ما لذت بخش‌تر می‌کند، بنابراین موضوعی که امسال برای برگزاری این مسابقه در نظر گرفتیم «جاهای دیدنی شهر من» است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۴ هزار و ۶۰ اثر از استان‌های مختلف و ۱۶ کشور به دبیرخانه جشنواره رسید، گفت: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال است که داوری آثار در ۴ رده سنی شامل ۴ تا ۶ سال، ۷ تا ۹ سال، ۱۰ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال انجام می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام اینکه افتتاحیه این مسابقه و رونمایی از پوستر، ۲۹ آبان ماه با حضور کودکان و نوجوانان برگزار شد، خاطرنشان کرد: زمان پذیرش آثار از ۱۰ آذر ۱۴۰۲ شروع شده و تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد و کودکان و نوجوانان می‌توانند آثار خود را در سایت www.iicpf.com به صورت عکس با کیفیت و در سایز A3 بارگذاری کنند، جزئیات شرکت در جشنواره نیز در همین سایت اطلاع رسانی شده است.

معرفی «جاهای دیدنی شهر من» در سومین مسابقه بین‌المللی پوپک

کد خبر 706947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.