اعضای باند سرقت در آستانه اشرفیه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌ اشرفیه از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان محتویات داخل خودرو با پنج فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا شمسایی اظهار کرد: تجزیه و تحلیل سرقت‌ها، انجام گشت‌زنی‌های هدفمند و بهره‌گیری از شگردهای پلیسی از جمله اقدامات مؤثر در حوزه پیشگیری انتظامی است و همراهی و همکاری سازمان‌ها و مردم و آموزش و آگاه سازی شهروندان نقش بی‌بدیل و غیرقابل انکاری در جلوگیری از وقوع سرقت دارد.

وی با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت محتویات داخل خودرو شهروندان به مرجع انتظامی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران پلیس آگاهی، کلانتری ۱۲ و پاسگاه انتظامی دهکاء با انجام تحقیقات سرنخ‌هایی از یک باند سه‌نفره سرقت را در این خصوص به دست آورده و هویت سارقان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه مشخصات سارقان در اختیار تمامی واحدها قرار گرفت و در خلال رسیدگی به پرونده‌ها، این افراد حین پرسه‌زنی در یکی از خیابان‌ها شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: سارقان ۲۸، ۳۳ و ۳۵ ساله در تحقیقات پلیس به پنج فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند و با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی به شهروندان توصیه کرد: ضمن پارک نکردن وسایل نقلیه در مکان‌های خلوت و فاقد روشنایی، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده نظیر دزدگیر، قفل فرمان و پدال مجهز کنند و به هشدارهای انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت توجه بیشتری داشته باشند.

کد خبر 706649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.