تجهیز شهرداری اردبیل به ماشین آلات جدید به ارزش ۵۰ میلیارد تومان

شهردار اردبیل گفت: تعدادی ماشین آلات جدید به ارزش ۵۰ میلیارد تومان خریداری و به ناوگان ماشینی شهرداری اردبیل افزوده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا محمود صفری عصر امروز _پنجشنبه دوم آذر_ در بازدید از ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین شهرداری اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خرید ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین برف‌روبی و تجهیزات لازم با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در سال جاری انجام شد و در ایام زمستان به کمک همکاران ما در حوزه برف‌روبی خواهند شتافت.

وی ادامه داد: ۱۸۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین شامل لودر، مینی لودر، کمپرسی و گریدر و… در آماده‌باش کامل هستند تا زمان بارش برف، به شهروندان خدمات رسانی کنند.

صفری با بیان این‌که برای مقابله و پیشگیری از هرگونه بحران احتمالی در فصل زمستان و زمان بارش برف تمهیدات لازم پیش‌بینی شده تصریح کرد: سال جاری جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان از ظرفیت بخش خصوصی نیز بهره خواهیم برد.

تلاش مدیریت شهری برای آرامش خاطر شهروندان در زمستان

شهردار اردبیل بیان کرد: در کنار آمادگی ماشین‌آلات برف‌روبی، همچنین ۸۰۰ نفر نیروی خدمات شهری شهرداری اردبیل نیز آماده برف‌روبی معابر شهری هستند تا در صورت بارش برف اقدام به بازگشایی و تنظیف معابر کنند.

وی همچنین افزود: جهت پیشگیری و مقابله با آب گرفتگی معابر، کانال‌ها و معابر شهری، عملیات لایروبی انهار و کانال‌های سطح شهر نیز بر اساس اولویت بندی در دستور کار است.

کد خبر 706611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.