دانلود زخم کاری ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم | سریال زخم کاری فصل دوم قسمت ۱۲ آخر ترافیک نیمه رایگان

دانلود سریال زخم کاری فصل دوم قسمت ۱۲ آخر، دانلود قسمت 12 فصل 2 زخم کاری، دانلود زخم کاری ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم، دانلود زخم کاری 2 قسمت 12، دانلود قسمت دوازدهم فصل دوم زخم کاری، سریال زخم کاری فصل ۲ قسمت آخر ۱۲ با حجم رایگان، دانلود قسمت آخر زخم کاری ۲ بازگشت کامل با حجم کم با لینک مستقیم آماده شده است.

دانلود سریال زخم کاری فصل دوم قسمت ۱۲ آخر، دانلود قسمت 12 فصل 2 زخم کاری، دانلود زخم کاری ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم، دانلود زخم کاری 2 قسمت 12، دانلود قسمت ۱۲ فصل ۲ زخم کاری این سریال به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان و نویسندگی محمدحسین مهدویان یباشد. در این سریال بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، امیر دژاکام، مه‌لقا باقری و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

************************

دانلود قسمت 12 فصل 2 زخم کاری از لینک زیر

دانلود قسمت 12 فصل 2 زخم کاری

************************

دانلود زخم کاری ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم | سریال زخم کاری فصل دوم قسمت ۱۲ آخر ترافیک نیمه رایگان

بازیگران زخم کاری – فصل 2 قسمت 12

از جمله بازیگران فصل ۲ زخم کاری میتوان به جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک اشاره کرد

داستان زخم کاری - فصل 2 قسمت 12

در فصل 2 زخم کاری میثم که تنها وارث تاج و تخت مالک است در پی انتقام از قاتل اوست در این میان، نبود مالک بهانه ای می شود برای ورود طلوعی، تنها حامی قدرتمند هولدینگ ریزآبادی به آنجا برای سروسامان دادن به اوضاع... اما این تمام حقیقت نیست!

روند داستانی قسمت یازدهم زخم کاری ۲

پس لرزه‌های مرگ شفاعت

مرگ شفاعت یکی از اتفاقات مهم قسمت دهم بود که پس‌لرزه‌های آن تا قسمت یازدهم زخم کاری ۲ هم ادامه داشت. شفاعت دست راست طلوعی و همه کاره کارهای طلوعی بود. شفاعت بود که توانست ماجرای فرنهادزاده را رفع و رجوع کند و تا حد زیادی میثم و سمیرا را کنترل کند. او یک مرید فرمان‌بردار بود و تحت نظارت طلوعی کار می‌کرد و هیچ وقت به طلوعی خیانت نکرد و حتی از منافع شخصی‌اش هم به خاطر رشد طلوعی گذشت. شفاعت در نهایت هم به خاطر ارادت بیش از اندازه‌اش به طلوعی کشته شد و خانواده‌اش نیز درگیر مرگ او شدند. مرگ شفاعت نشان داد طلوعی حتی به نزدیک‌ترین آدم به خودش هم رحمی ندارد و برای رسیدن به مقاصد اصلی‌اش حتی حاضر است مرگ دوست صمیمی‌اش را نیز ببیند.

متهم اصلی مرگ شفاعت: میثم

حالا با مرگ شفاعت انگشت اتهام همه به سوی میثم است. میثم که در قسمت قبل شاهد تعقیب و گریز او با یک ماشین ناشناس بودیم که در نهایت منجر به چپ شدن ماشین و مرگ شفاعت شد حالا متهم اصلی مرگ پدر معشوقه‌اش به حساب می‌آید. اگرچه میثم هیچ گاه قصدی برای کشتن شفاعت نداشت اما تصادف رخ داده باعث شد رابطه میان سمیرا و خانواده شفاعت و طلوعی همچون آتش زیر خاکستر دوباره شعله‌ور شود و مانند یک بمب مستعد انفجار در متن زندگی آن‌ها منفجر شود. میثم حالا گیج و گنگ از اتفاقی که افتاده است مقهور مادرش شد و با دستور مادرش و پیشنهاد طلوعی به ویلای شخصی طلوعی در شمال رفت تا آب‌ها از آسیاب بیفتد و کمی از تب و تاب ماجرای مرگ شفاعت بگذرد.

کد خبر 706519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.