۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
اصفهان تنها ۳ روز نفس کشید

بر اساس داده‌های موجود، در طول این هفته‌، سه روز هوای سالم، دو روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روزهای ناسالم برای عموم برای کلان‌شهر اصفهان به ثبت رسید و سهم این کلان‌شهر از هوای پاک صفر روز بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، براساس شاخص کیفیت هوای ثبت شده از بیست‌وپنجم آبان تا دوم آذرماه، سه روز هوای سالم، دو روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روزهای ناسالم برای عموم در کلان‌شهر اصفهان به ثبت رسیده و آلوده‌ترین منطقه شهر در طول هفته گذشته کردآباد و سالم‌ترین منطقه شهر میرزاطاهر بوده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز شنبه، بیست‌وهفتم آبان، برابر با ۸۶، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۱۴ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۶۶ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز یکشنبه، بیست‌وهشتم آبان، برابر با ۱۵۴، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۷۷ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۳۰ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز دوشنبه، بیست‌ونهم آبان، برابر با ۱۰۶، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۵۴و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۶۹ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز سه‌شنبه، سی‌ام آبان، برابر با ۵۲، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۹۹ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۲۱ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز چهارشنبه، یکم آذر، برابر با ۹۱، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۳۹ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۳۳ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز پنجشنبه، دوم آذر، برابر با ۱۳۵، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۶۴ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۹۴ ثبت شده است. (قابل ذکر است که حدود ساعت ۸ صبح امروز شاخص کیفیت هوای اصفهان روی عدد ۱۵۱ و در وضعیت قرمز ثبت شده بود.)

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 706421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.