عصرانه خبری شهرهای ایران در یکم آذر

در این بسته خبری از ۴۳ کیلومتر مسیل در استان ایلام وجود دارد تا مهار ۳۵۵ آتش‌سوزی در کرج و ۶۰ ون‌کافه مجاز در سطح تهران وجود دارد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مشکلات مالی سد راه ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح در زاهدان

سعید حمیدی، مدیر فنی و عمرانی شهرداری زاهدان پیشرفت فیزیکی پل روگذر میدان کارگر به عنوان یکی از چهار تقاطع غیرهمسطح را ۴۰ درصد عنوان کرد و گفت: علت تأخیر در عملیات ساخت این طرح عدم تأمین اعتبار است.

نقاط دچار آب گرفتگی دزفول پیش از بارندگی بعدی رفع شود

سیدباقر موسوی فخر، رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به آب گرفتگی معابر دزفول در پی بارندگی شدید اخیر گفت: مشکل دفع آب‌های سطحی خیابان‌ها و نقاطی که دارای آب گرفتگی طولانی مدت شدند، باید پیش از بارندگی بعدی رفع شوند.

مهار ۳۵۵ آتش سوزی طی آبان ماه در کرج

محمد یساولی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد: امدادگران این سازمان ۳۵۵ مورد آتش سوزی را طی آبان ماه در کرج مهار کردند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در یکم آذر

آسفالت‌ریزی در بیش از ۴۵ هزار متر مربع از معابر رزن

احمد محمدی راستی، شهردار رزن از اجرای بیش از ۴۵ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی در معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر خبر داد.

انتقاد شورای شهر کرج از دخالت سازمان‌ها در امور سرمایه‌گذاری

مجتبی حاجی قاسمی، دبیر اول و رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: کلیه موضوعات سرمایه گذاری می‌بایست در سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج پیگیری شود و سایر سازمان‌ها مجاز به دخالت در این حوزه نیستند و صرفاً باید تسهیل گر اقدامات سازمان مذکور باشند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در یکم آذر

۴۳ کیلومتر مسیل در استان ایلام وجود دارد

حمید مجیدی، عضو شورای اسلامی شهر ایلام با بیان اینکه ۴۳ کیلومتر مسیل در استان ایلام وجود دارد، گفت: تقریباً می‌توان گفت این ۴۳ کیلومتر مسیل از ۵ شاخه اصلی از جمله ارغوان، بانبرز دانشگاه آزاد، حمداله زراعتی، دو استانداری تشکیل شده است.

۶۰ ون‌کافه مجاز در سطح تهران داریم

سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع‌ومشاغل با اشاره به این‌که ۲۳۰۰و انتی به صورت غیر مجاز در تهران فعالیت می‌کنند. گفت: به دنبال ساماندهی وانتی‌ها هستیم و به این منظور تمهیدات و اقدامات اولیه را محیا خواهیم کرد.

کد خبر 706288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.