استقبال شهرداری اصفهان از طرح‌های مشارکتی دانش‌بنیان‌ها

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر در نظر دارد با استفاده از توان شرکت‌های خلاق و دانش‌محور نسبت به پویاسازی اماکن بلااستفاده شهرداری اقدام کند، از این‌رو از طرح‌های بدیع و به‌روز سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در جلسه ارزیابی فنی و اقتصادی طرح پیشنهادی «شرکت توسعه ساختمانی کنزا» با حضور معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان و سرمایه‌گذار این پروژه اظهار کرد: استفاده از ساختمان‌های بلاتکلیف شهرداری برای توسعه فضاهای بکر و تازه و افزایش رفاه شهروندان ضرورت دارد.

وی افزود: شهرداری اصفهان در نظر دارد با استفاده از توان شرکت‌های خلاق و دانش‌محور نسبت به پویاسازی اماکن بلااستفاده شهرداری اقدام کند و در این راستا از طرح‌های بدیع و به‌روز سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان استقبال می‌کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مشارکت شهرداری این کلان‌شهر با بخش خصوصی تنها به پروژه‌های بزرگ عمرانی محدود نمی‌شود و دامنه این مشارکت از فضای سبز گرفته تا ورزشگاه، فرهنگسرا و حتی تجهیز ناوگان حمل‌ونقل عمومی، احداث مراکز ویژه مانند کلینیک و بازار تمام‌مکانیزه خودرو را نیز شامل می‌شود.

حیدری ادامه داد: درصدد هستیم با برگزاری جلسات مکرر و منظم با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی از نوآوری و تکنولوژی به روز برای توسعه شهر استفاده کنیم.

وی با ارائه طرح توجیهی، آنالیز مالی و عوائد طرح مورد نظر با عنوان «Isfahan center car» به بیان جزئیات فنی، اقتصادی و رفاهی این پروژه پرداخت و گفت: اجرای این پروژه امکانی برای تبدیل محدودیت‌ها و تهدیدهای موجود به نقاط قوت و فرصت‌های ویژه است که تأثیر بسزایی در توسعه منطقه و رونق روزافزون شهر به دنبال خواهد داشت.

میثم علینقیان، معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به نمونه‌های موفق از اجرای این‌گونه پروژه‌ها در کشورهای پیشرفته دنیا تاکید کرد: بررسی بازار، وضعیت رقبا، همچنین ضرورت و چگونگی تأمین منابع مالی برای اجرای این پروژه‌ها بسیار ضروری است.

به گزارش ایمنا، طرح «Isfahan center car» یک کلینیک و بازار تمام‌مکانیزه خودرو محسوب می‌شود که با استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا قرار است برای نخستین‌بار در ایران در شهر اصفهان ایجاد و بهره‌برداری شود.

کد خبر 706157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.