آغاز صحن علنی مجلس / بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نشست علنی امروز _چهارشنبه یکم آذر_ مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۱۹۲ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی بررسی شود.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره‌بهای املاک مسکونی، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی دوجانبه و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه تجارت (اعاده شده از شورای نگهبان) از دیگر برنامه‌های امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سوم مهر کار بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه را در صحن مجلس آغاز کرده‌اند و در ۵۶ جلسه گذشته، لایحه ۱۱۷ ماده‌ای بحث و بررسی شد و از هفته گذشته بررسی مواد ارجاعی به کمیسیون در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

مجتبی یوسفی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آخرین جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه است و اگر در نوبت صبح به پایان نرسد، احتمال دارد نوبت عصر هم تشکیل شود.

وی افزود: هفته آینده مجلس جلسه علنی ندارد و نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه می‌روند.

کد خبر 706121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.