تنیس روی میز ایران ۱۰ داور بین‌المللی دارد

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به سطح مطلوب داوران ایرانی، گفت: اکنون ایران ۱۰ داور بین المللی در این رشته ورزشی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهرداد علی قارداشی امروز _سه‌شنبه سی‌ام آبان_ در مجمع انتخاباتی تنیس روی میز خراسان شمالی اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی تنیس روی میز بزرگسالان جهان در بخش آقایان و بانوان که به نوعی کسب سهمیه تیمی برای المپیک است از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی پیش رو این فدراسیون محسوب می‌شود.

وی افزود: بازیکنان تنیس روی میز تاکنون بارها سهمیه انفرادی المپیک را گرفته‌اند، اما تاکنون موفق به دریافت سهمیه تیمی المپیک نشده‌ایم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: بازیکنان تنیس روی میز در بازی‌های آسیایی نشان دادند که ظرفیت ویژه‌ای در این رشته ورزشی دارند و می‌توانند سهمیه تیمی المپیک را بگیرند.

قارداشی با اشاره به اعزام تیم ملی جوانان و نوجوانان به مسابقات جهانی گفت: هفته بعد دو نفر از بازیکنان تنیس روی میز به همراه دو نفر از مربیان به مسابقات جهانی اسلوونی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه داوران ایرانی، جزو بهترین‌های جهان هستند، گفت: فدراسیون تنیس در سال‌های اخیر در بخش آموزش اقدامات خوبی انجام داده به گونه‌ای که تا سال ۹۴ تنها دو داور بین‌المللی داشتیم، اما اکنون ۱۰ داور برتر در ورزش تنیس روی میز وجود دارد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: سال گذشته «سیمین رضایی» به عنوان داور برتر کشور انتخاب شد که نشان از ارتقای سطح داوری این رشته ورزشی دارد.

کد خبر 706003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.