دستگیری ۴۱۵ محکوم متواری در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۴۱۵ متهم محکوم غایب و متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی با اجرای طرح ویژه توسط کارآگاهان این پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: طرح ویژه شناسایی و دستگیری محکومان غایب و متواری در پلیس آگاهی استان اصفهان طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شد و نتایج خوبی نیز به دنبال داشت.

وی افزود: در این طرح که توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در سراسر استان اجرا شد، ۴۱۵ محکوم غایب و متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی با انجام اقدامات هوشمندانه در رصد کارآگاهان قرار گرفت و پس از هماهنگی‌های لازم تمامی این افراد در مخفیگاه‌های خود دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان مربوطه افرادی هستند که محکوم شده، اما خود را به مرجع قضائی معرفی نکرده‌اند یا جز افرادی هستند که از زندان مرخصی گرفته و دیگر بازنگشته بودند، گفت: جرایم ۲۸۹ نفر از افراد دستگیر شده مربوط با سرقت ،۱۱ نفر مربوط به جرایم مالی، ۸۳ نفر مربوط به جرم جعل و کلاهبرداری و ۳۲ نفر مربوط به جرایم جنایی بودند.

وی با اشاره به افزایش سه درصدی دستگیری‌ها نسبت به مدت مشابه سال اظهار داشت: تجزیه و تحلیل صورت گرفته نشان می‌دهد که دستگیری افراد مذکور به میزان قابل توجهی از وقوع جرایم در استان را کاهش داده است و در این خصوص پلیس آگاهی استان اصفهان با عزمی راسخ و مصمم و قدرت تمام این طرح‌ها را ادامه خواهد داد.

کد خبر 705983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.