عملیات ۲ ساعته برای بازگشایی آزادراه معلم در پی قیچی کردن یک کامیون کشنده

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از عملیات دو ساعته بازگشایی مسیر آزادراه معلم که به علت قیچی کردن یک دستگاه کامیون کشنده مسدود شده و باعث ترافیک سنگین شده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی مولوی اظهار کرد: ساعت ۱۶:۴۰ عصر روز گذشته _دوشنبه بیست‌ونهم آبان_ با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه محور اتوبان معلم به سمت تهران به علت قیچی کردن یک دستگاه کامیون کشنده مسدود و باعث بروز ترافیک سنگین در این مسیر شده بود، بلافاصله مأموران پلیس راه شاهین‌شهر _ کاشان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد راننده کامیون کشنده ولوو به علت نداشتن توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده، از مسیر منحرف و موجب مسدود شدن مسیر آزادراه شده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده و اعزام جرثقیل در محل و تلاش مأموران پلیس راه سرانجام پس از دو ساعت مسیر آزادراه ایمن‌سازی و بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه این حادثه هیچ خسارتی در بر نداشت، خاطرنشان کرد: حرکت با سرعت مطمئنه در شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها بسیار حائز اهمیت است و حتی رانندگان حرفه‌ای نیز باید در این شرایط همه جوانب احتیاط را رعایت کنند تا باعث بروز حادثه برای خود و دیگر کاربران ترافیک نشوند.

کد خبر 705975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.