بیش از ۳۰ پرونده در کمیته نظارتی منطقه ۷ اصفهان بررسی شد

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: در نشست کمیته نظارتی آبان این منطقه بیش از ۳۰ پرونده از شهروندان بررسی شد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در نشست آبان کمیته نظارتی که با حضور محمدرضا فلاح و علی صالحی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، ۳۰ پرونده از شهروندان منطقه هفت شهرداری اصفهان به بحث گذاشته شد که گره بسیاری از آن‌ها باز و مساعدت لازم در خصوص رفع مشکلات مربوطه انجام گرفت.

وی با اشاره به استقبال شهروندان از نشست‌های ماهانه کمیته نظارتی افزود: نیت ما در منطقه هفت بر آن است تا با رفع مشکلات پرونده‌های شهروندان در روند کاری منطقه ارجاع پرونده‌ها به کمیته نظارتی را کاهش دهیم، اما افزایش حجم صدور پروانه و تشکیل پرونده‌ها تا حدودی این مسیر را سخت می‌کند.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: عمده مسائل مطرح شده در نشست‌های ماهانه مربوط به پرونده‌های مالی و گرفتن تخفیف و قسطی کردن عوارض است.

بیش از ۳۰ پرونده در کمیته نظارتی منطقه ۷ اصفهان بررسی شد

سلطان‌آقایی با تقدیر از همراهی اعضای شورای اسلامی شهر برای حضور در نشست‌های کمیته نظارتی گفت: همراهی و همدلی اعضا در مسیر حل مسائل شهروندان و وقت‌گذاری آنان برای حضور در جلسات و بررسی مشکلات مردم ستودنی است و جای تشکر دارد.

وی با اشاره به یکپارچه کردن مسیر ثبت نام شهروندان برای دیدارهای مردمی در شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به در دسترس بودن سامانه شورای اسلامی شهر از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم برای حضور در کمیته نظارتی به آدرس درگاه الکترونیکی http://Shoramgn.isfahan.irمراجعه کنند.

کد خبر 705959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.