خودروی Subaru Forester 2024 چه مشخصاتی دارد؟

مدل‌های غیرهیبریدی خودروی Subaru Forester 2024 از یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با قدرت ۱۳۶ کیلووات و گشتاور ۲۳۹ نیوتن متر استفاده می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، مدل‌های غیرهیبریدی خودرو Subaru Forester 2024 از یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با قدرت ۱۳۶ کیلووات و گشتاور ۲۳۹ نیوتن متر استفاده می‌کند. این موتور به یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) متصل می‎‌شود. مدل‌های هیبریدی این خودرو نیز از یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۰۰ کیلووات و گشتاور ۱۹۶ نیوتن متر همراه با یک موتور الکتریکی ۱۲ کیلووات و ۶۶ نیوتن متر و یک بسته باتری لیتیوم یون نیرو می‌گیرد.

خودرو Subaru Forester-2024 در سیکل ترکیبی ۷.۴ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر و مدل هیبریدی ۶.۷ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر مصرف می‌کند. انواع مدل‌های یادشده از بنزین معمولی بدون سرب RON 91 استفاده می‌کنند، مدل‌های بنزینی معمولی دارای مخزن سوخت ۶۳ لیتری هستند در حالی که مدل هیبریدی دارای مخزن سوخت ۴۸ لیتری هستند.

طول و عرض خودرو Subaru Forester-2024 به ترتیب ۴۶۴۰ و ۱۸۱۵ میلی‌متر است در حالی که ارتفاع آن ۱۷۳۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۶۷۰ میلی‌متر است. فضای صندوق عقب خودرو در مدل‌های معمولی ۴۹۸ لیتر و در مدل‌های هیبریدی ۵۰۹ لیتر است. خودروی یادشده دارای ترمز اضطراری خودکار (AEB)، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک، هشدار خروج از خط، فرمان اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی و سنسورهای پارک عقب است.

از جمله دیگر ویژگی‌های خودرو Subaru Forester-2024 می‌توان به چرخ‌های ۱۷ اینچی، چراغ‌های جلو LED، چراغ‌های مه‌شکن LED، برف پاک‌کن‌های حساس به باران، نمایشگر ۶.۳ اینچی و سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو اشاره کرد. این خودرو در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، برنز، قرمز، سبز، آبی، خاکستری و مشکی در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

کد خبر 705545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.