منطقه ویژه علم و فناوری در کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود

مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از اخذ مجوز احداث منطقه ویژه علم و فناوری در استان خبر داد و گفت: باید در نظر داشت که استان ما در چه جایگاهی قرار دارد و بر اساس راهبردهای موفق گام برداشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جهانگیر شاهینی امروز _یکشنبه، بیست و هشتم آبان_ در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان، اظهار کرد: در مدل توسعه پایدار استان، پیشنهاد مدل با محوریت جذب نیروی تخصصی با نسبت شش به چهار را داریم.

وی افزود: در بحث قوانین استخدامی نقش سازمان مدیریت محسوس بوده و باید بر اساس قوانین مصوب گام برداشته شود.

مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت شورای راهبری، خاطرنشان کرد: یکی از محورها و بازوهای اصلی توسعه، شورای راهبری توسعه مدیریت است. ظرفیت‌های استانی باید با به‌کارگیری ابعاد توسعه رشد کرده و خروجی مطلوب داشته باشد و این مهم در قالب نه گام بهره‌وری، عملیاتی شود.

شاهینی با بیان اینکه متمرکز شدن بر اقدامات و تاکید بر نظام بهره‌وری ضروری است، تاکید کرد: برای مثال در محور گیاهان دارویی باید در بین سه استان برتر قرار بگیریم و باید جایگاه خود را در بهره‌وری نشان دهیم.

وی اهداف پیامدی و اثر را در بهره‌وری ضروری دانست و تاکید کرد: تحقق این دو مؤلفه نشان از دستیابی به بهره وری دارد. باید دید استان ما در چه جایگاهی قرار دارد و بر اساس راهبردهای موفق گام برداشت.

مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اهمیت برش‌های استانی توسعه محور، گفت: برش استانی سند جامع استان‌ها و شش سند دیگر در دست تصویب قرار گرفته است.

شاهینی از دریافت مجوز منطقه ویژه علم و فناوری برای استان خبر داد و اضافه کرد: تلاش‌ها بر قطب‌سازی استان در محورهای مختلف است.

کد خبر 705431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.