۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
فلسطین و غزه منتظر فریاد ماست

یک کاربر فضای مجازی در یادداشتی نوشت: دیگر مثل روزهای اول کسی دلمان را چنگ نمی‌گیرد، داریم عادت می‌کنیم به کشته شدن هر روزه‌شان، دارند می‌شوند یک خبر کوتاه که چون حالمان بد می‌شود نمی‌خوانیم، می‌دانی رفیق… غزه که نه… همه فلسطین منتظر ایستاده تا تو حرف بزنی.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، این روزها که رژیم اشغالگر صهیونیستی به‌طور وحشیانه نوار غزه مورد هدف قرار داده است و هر روز بر تعداد شهدای فلسطینی افزوده می‌شود، کمپین‌های مختلف مردمی در حمایت از شهدایی که جرمشان مقاومت است و به‌خاطر پس گرفتن سرزمینی که سال‌ها پیش غاصبانه اشغال شد، مقابل سربازان اسرائیلی ایستادند، به راه افتاده است.

کمپین روایت‌های مردمی از آغاز طوفان بچه‌های فلسطینی که آرامش را از رژیم جعلی صهیونیستی گرفته است، نمایش ایستادگی و مقاومت مردمان سرزمین زیتون است که تلاش می‌کند در جنگ روایت‌ها دست برنده را آنِ خود کند.

یکی از کاربران فضای مجازی این کمپین در یادداشتی نوشت: «می‌دانی رفیق....

هرکسی ممکن است داغ ببیند، عزیزش را ازدست بدهد، بعد هم حتماً آدم‌هایی می‌آیند و تسلیت می‌گویند، خانه هم پر می‌شود از آدم‌هایی که می‌روند و می‌آیند و خود را هم‌درد می‌دانند، اما تمام اینها شاید اندوه بزرگ توی دل بازمانده‌ها را نتواند کم کند، اگر عزیز آدم، جوان باشد یا طفل، اوضاع خیلی بدتر می‌شود.

فلسطین و غزه منتظر فریاد ماست

می‌دانی بعد چه می‌شود؟ عزیز ازدست‌رفته می‌شود قاب عکس و می‌چسبد به سینه صاف و صیقل خورده دیوار، بعد آدم داغ‌دیده، کم‌کم از تب‌وتاب روزهای اول می‌افتد، دلتنگ است، غمگین است، اما کم کم یادمی‌گیرد که بدون او زندگی کند.

اما اویی که از دست رفته، چشم‌انتظار است، تا یادش کنند، نمی‌خواهد فراموش شود، نمی‌خواهد از یاد برود، این سرنوشت همه ماست.

این روزها مردم غزه حتی قاب عکس هم نمی‌شوند، کودکان ازدست رفته‌شان دارند از یاد می‌روند، دیگر مثل روزهای اول کسی دلمان را چنگ نمی‌گیرد، داریم عادت می‌کنیم به کشته شدن هر روزِشان، دارند می‌شوند یک خبر کوتاه که چون حالمان بد می‌شود نمی‌خوانیم و حتی زحمت باز کردن عکس‌هایشان راهم به خودمان نمی‌دهیم.

می‌دانی رفیق… غزه که نه… همه فلسطین منتظر ایستاده تا تو فقط حرفی بزنی، اگر سکوت کنی، این سرنوشت همه ماست.»

کد خبر 705266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.