زاینده‌ رود مسئله اول اصفهان/ جلسه مشترک مدیران با نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد

نشست مشترک مدیران استانی و شهری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در رابطه با موضوعات و معضلات آبی شهر اصفهان و استان و همچنین پیرامون منابع و مصارف حوضه آبریز زاینده رود و مخاطرات زیست محیطی فلات مرکزی و نیز مصوبات قانونی در رابطه با نحوه برداشت از زاینده رود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه امروز مدیران شهری که با حضور نمایندگان مردم اصفهان برگزار شد، اعضا با تأکید بر پیگیری مطالبات مردم، به طرح دیدگاه‌های خود در خصوص زاینده‌رود، طرح‌ها و پروژه‌های مختلف برای حل مشکل زاینده. رود پرداختند.

زاینده‌رود مسئله اول اصفهان/ جلسه مشترک مدیران با نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد

همچنین مدیران شهری و نمایندگان اصفهان در مجلس با حضور در بیت آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی از اعضای مجلس خبرگان رهبری با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

پس از این دیدار نیز جلسه مشترک نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار اصفهان، معاون عمرانی استانداری، آیت‌الله مهدوی امام جمعه موقت اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری و فرماندار اصفهان با آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در رابطه با موضوعات و معضلات آبی شهر اصفهان و استان و همچنین پیرامون منابع و مصارف حوضه آب‌ریز زاینده‌رود و مخاطرات زیست‌محیطی فلات مرکزی از جاری نبودن زاینده‌رود و نیز مصوبات قانونی در رابطه با نحوه برداشت از زاینده‌رود و همچنین طرح‌های انتقال آب در دهه‌های اخیر و تصمیماتی که دولت سیزدهم در این رابطه گرفته، بحث و گفت‌وگو شد.

زاینده‌رود مسئله اول اصفهان/ جلسه مشترک مدیران با نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد

گفتنی است، روز گذشته -جمعه بیست‌وششم آبان- استاندار اصفهان و معاونان وی نیز با حضور در دفتر وزیر کشور مطالبات مردم استان اصفهان و نگرانی‌ها و چالش‌ها درباره زاینده‌رود را با وی در میان گذاشتند، در این نشست مشکلات، چالش‌ها، راهکارهای عملیاتی و تشریح بحران‌های حوضه زاینده‌رود تشریح شد.

دقایقی پیش احمد وحیدی وزیر کشور و علی اکبر محرابیان وزیر نیرو برای پیگیری مسائل حوضه زاینده‌رود وارد اصفهان شدند.

کد خبر 705094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زینب خاتون ناظمی اشنی سرپرست خانوار IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    من الان چند ساله بدون امکانات در قلعه سفید نجف اباد زندگی میکنم چندسال هست مراجعه کردم اداره آب ولی تاثیر نداشته از شما تقاضا دارم رسیدگی کنیدبه علت هزینه برای من کاری انجام نشده..باتشکر