آینده خوبی در انتظار کشتی استان خواهد بود

سرپرست تیم‌ کشتی فرنگی استان اصفهان گفت: خوشبختانه ۸ نفر از کشتی‌گیران اصفهان در سال‌های آینده می‌توانند در مسابقات قهرمانی جوانان کشور حضور پیدا کنند و پرچم‌دار استان در ایران باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات کشتی قهرمانان جوانان کشور روزهای بیست‌وپنجم و بیست‌وشم آبان‌ماه به میزبانی شیراز برگزار شد و تیم استان اصفهان نیز با ۹ شرکت کننده در این تورنمنت حاضر شد.

جلیل زارع سرپرست تیم منتخب کشتی فرنگی استان اصفهان در خصوص این مسابقات اظهار کرد: این تونمنت از سطح کیفی خوبی برخودار بود و تیم استان اصفهان نیز با ۹ شرکت کننده در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد که هفت نفر از کشتی گیران محصول آکادمی باشگاه سپاهان و دو نفر نیز از زرین شهر بودند.

وی افزود: پس از چند سال بالاخره تیم کشتی فرنگی استان اصفهان موفق شد در جمع ۵ تیم برتر حضور پیدا کند، حسین خودسیانی در وزن ۸۲ کیلوگرم و عارف سلیمیان در وزن ۶۶ کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شدند و سروش خواجه امیری نیز پس از ۲۲ سال اولین مدال طلای استان اصفهان را در مسابقات کشوری و وزن ۵۵ کیلوگرم کسب کرد.

مربی تیم کشتی فرنگی سپاهان در تشریح آینده کشتی استان تصریح کرد: خوشبختانه ۸ نفر از این کشتی‌گیران در سال‌های آینده می‌توانند در مسابقات قهرمانی جوانان کشور حضور پیدا کنند و پرچم‌دار استان در ایران باشند.

وی ادامه داد: در طول ۱۱ سال گذشته که سرپرستی تیم‌های کشتی فرنگی استان را برعهده داشتم در رده نونهالان و بزرگسالان موفق به کسب مدال‌های مختلفی شدیم و در مدت کوتاهی که آکادمی باشگاه سپاهان تشکیل شده است در رده جوانان نیز موفق شدیم برروی سکو قرار بگیریم.

زارع پیرامون نتایج مطلوب پرورش کشتی‌گیران استان اصفهان و تشکیل آکادمی سپاهان خاطرنشان کرد: تمامی این موارد می‌تواند زمینه‌ساز خوبی برای کشتی نوجوانان و بزرگسالان باشد چراکه آن‌ها نیز در ماه‌های آینده به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد و می‌توانند از این سرمایه‌ها استفاده کنند.

وی گفت: کشتی‌گیران اصفهان نظر کادرفنی را به خود جلب کرده‌اند و باوجود اینکه از تجربه کمی برخوردار هستند اما مسیر صعودی خوبی را طی کرده‌اند، شخصاً به محمد محمودی که باید در وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف رقبای خود می‌رفت امیدواری بسیاری داشتم اما وی به دلیل بارندگی و لغزندگی تشک از دور مسابقات کنار رفت.

کد خبر 705032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.