نصب و بهسازی تابلوهای شناسایی معابر در ناحیه منفصل شهری قزوین

شهردار قزوین از نصب و بهسازی تابلوهای شناسایی معابر در ناحیه منفصل شهری خبر داد و گفت: ۳۰ تابلوی شناسایی با پایه فلزی و ۲۰ تابلوی دیواری در نواحی منفصل شهری اسماعیل‌آباد، چوبیندر، ناصرآباد، شهرک دانش و داخل شهر قزوین نصب یا بهسازی شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، از اجرای عملیات کفپوش پارک امیرکبیر (پونک) منطقه سه شهرداری به مساحت بیش از سه هکتار خبر داد و اظهار کرد: این پروژه تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و دیوار سنگی ضلع شمال شرقی، پله‌های ورودی، خاک‌برداری ضلع شرقی و ساخت زمین‌های بازی در این بوستان در دست اجرا است.

وی از نصب و بهسازی تابلوهای شناسایی معابر در ناحیه منفصل شهری خبر داد و اظهار کرد: ۳۰ تابلوی شناسایی پایه فلزی و ۲۰ تابلوی دیواری در نواحی منفصل شهری اسماعیل‌آباد، چوبیندر، ناصرآباد، شهرک دانش و داخل شهر قزوین نصب یا بهسازی شد.

شهردار قزوین از نصب چهار تابلوی شناسایی در کمربندی پیامبر اعظم (ص) -آیت‌الله باریک‌بین (ره) خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به افتتاح این کمربندی و نبود تابلوهای شناسایی نسبت به نصب دو تابلو در این کمربندی و دو تابلو در بلوار پیامبر اعظم (ص) اقدام شد. جنس این تابلوها از نوع کامپوزیت بوده و در مقابل آفتاب، برف و باران بادوام است.

صباغی از مدیریت سرعت و ساماندهی جریان ترافیک بلوار جمهوری اسلامی-تقاطع راه‌آهن خبر داد و اضافه کرد: در راستای ایمن‌سازی معابر سطح شهر، مدیریت سرعت و کاهش تصادفات درون‌شهری، سرعتکاه آسفالتی استاندارد در بلوار جمهوری اسلامی-تقاطع راه‌آهن احداث و رنگ‌آمیزی شد.

وی از واکاری و کاشت بیش از ۳۰۰ اصله از انواع نهال‌های سازگار با اقلیم قزوین در بلوار امام علی (ع) خبر داد و گفت: این طرح تاکنون در بوستان‌های پامچال، گلبرگ، گلسار اجرا شده و در این طرح انواع درختان شهری از جمله زیتون تلخ و توت کاکوزا، سرتاسر بلوار امام علی (ع) کاشته شده است.

شهردار قزوین از طرح پیرایش پاییزی بوستان‌های شهر با هدف آراستگی شکل ظاهری درختان و درختچه‌ها و مناسب‌سازی و رفع نواقص خبر داد و افزود: سرد شدن هوا و کاهش مراجعه شهروندان به بوستان‌ها فرصت مناسبی برای انجام عملیات بازپیرایی بوستان‌ها است.

صباغی اظهار کرد: در اجرای این طرح عملیات گسترده‌ای همچون هرس فرم گیاهان، ترمیم تشتک درختان، واکاری درختان و ترمیم و مرمت مبلمان پارکی، وسایل بازی و ورزشی انجام می‌شود.

کد خبر 704903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.