امروز مقاومت مردم مظلوم فلسطین روشن‌ترین معیار تشخیص حق و باطل است

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان با اشاره به جنایات بی‌پایان رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی‌دفاع فلسطین گفت: مبارزه کنونی مردم مظلوم غزه حساس‌ترین مقطع تاریخ مقاومت ملت فلسطین را رقم زده است و تمام توجهات دولت‌ها و امت‌های اسلامی باید اکنون معطوف به این موضوع باشد.

محمدحسین صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، رسالت اصلی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) را دفاع همیشگی از مستضعفین عالم در تمام نقاط عالم دانست و اظهار کرد: در عصر کنونی هم مقام معظم رهبری با درایت و اقتدار رهبری تمام جنبش‌های مقاومت و ظلم ستیز منطقه را بر عهده دارند.

وی افزود: در کنار حمایت‌های مادی و معنوی جمهوری اسلامی از جنبش‌های مقاومت، مردم نیز باید با حضور همیشگی و پرشور خود پشتوانه مردمی این حمایت را به جهانیان نمایش دهند.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان با دعوت مردم شریف استان اصفهان برای شرکت پرشور در تجمع ضدصهیونیستی مردم اصفهان در روز شنبه ۲۷ آبان گفت: تلاقی این راهپیمایی با ایام روز حماسه و ایثار مردم اصفهان به همگان ثابت خواهد کرد، مردم متدین و ولایت مدار این دیار همچون دوران دفاع مقدس در خط مقدم دفاع و فداکاری در راه اسلام عزیز هستند.

کد خبر 704794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.