دو سالن مطالعه عمومی ویژه بانوان در شهر شیراز  افتتاح  شد

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی دو سالن مطالعه ویژه بانوان در شیراز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، محمد حسین فیروزی امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان_ اظهار کرد: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی دو سالن مطالعه «سین و صاد» و «آدینه» ویژه بانوان در شهر شیراز به بهره‌برداری رسید.

وی در حاشیه افتتاح این دو سالن مطالعه با اشاره به اینکه از چند سال گذشته مدیریت سالن‌های مطالعه به عهده نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است، افزود: تمامی سالن‌های مطالعه در استان فارس برای فعالیت لازم است از اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مجوز دریافت کنند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس خاطر نشان کرد: با افتتاح این دو سالن مطالعه در شهر شیراز، در حال حاضر ۱۷ سالن مطالعه عمومی دارای مجوز در استان فارس فعال است.

فیروزی سالن مطالعه را از نیازهای اصلی کاربران کتابخانه‌های عمومی توصیف کرد و گفت: ایجاد سالن‌های مطالعه بخش زیادی از نیاز دانش آموزان، دانشجویان و پژوهشگران را در حوزه کتابخانه ای تأمین خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، سالن مطالعه «سین و صاد» با ظرفیت ۵۴ میز مطالعه ویژه بانوان در خیابان منوچهری شیراز فعال شده است؛ همچنین سالن مطالعه «آدینه» با ظرفیت ۳۶ میز مطالعه مخصوص بانوان در خیابان همت شمالی به مراجعان خدمات ارائه خواهد داد.

کد خبر 704741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.