دستگیری ۱۵۳ سارق و مال‌خر در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۹۷ سارق و ۵۶ مالخر در شش ماهه گذشته در این استان خبر داد و گفت: در این راستا ۴۰ فقره پرونده سرقت‌های باندی کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حدادی اظهار کرد: پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری شهروندان با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی جامعه را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه با انجام اقدامات فنی و پلیسی در عملیات‌های جداگانه در مدت شش ماهه گذشته، ۹۷ سارق و ۵۶ مال‌خر در سطح استان دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده در این راستا ۴۰ فقره پرونده سرقت‌های باندی کشف شده است.

وی با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، تصریح کرد: رعایت نکردن نکات حفاظتی مهمترین عامل سو استفاده سارقان است و یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 704689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.