فعالان عرصه اطلاع‌رسانی نقش مهمی در حفاظت از امنیت روانی جامعه دارند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: فعالان عرصه اطلاع‌رسانی نقش مهمی در حفاظت از امنیت روانی جامعه دارد و تولید محتوای رسانه‌ها در پیشرفت استان اردبیل اثرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضا قاسمیان عصر امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ در شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار کرد: فعالان عرصه اطلاع‌رسانی نقش مهمی در حفاظت از امنیت روانی جامعه دارند و همراه با متولیان امر نظارت و امنیت، باید به تقویت اعتماد و امید کمک کنند.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات، هماهنگی و ایجاد فهم مشترک از بایدها و نبایدهای مربوط به فضای انتخاباتی در استان اردبیل، از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه حوزه رسانه و فعالان این بخش قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها برای انعکاس اقدامات و عملکرد حوزه مربوطه بیان کرد: حوزه رسانه نیازمند سوژه‌ها و گزاره‌هایی برای تولید محتوا و ایفای نقش آموزشی و هدایتی و همچنین ایجاد امید و اعتماد در بین مردم است که با مشارکت دستگاه‌ها در تولید محتوا، تأثیر مثبت رسانه‌ها در پیشرفت استان اردبیل، تأمین و تضمین می‌شود.

قاسمیان توجه به تولید محتوا بر اساس قواعد سواد رسانه‌ای را یادآور شد و گفت: محتوای تولیدشده باید متناسب با این اصول باشد تا مردم برای دریافت و ایفای نقش خود، به‌طور کامل با موضوعات مواجه و آشنا شوند.

کد خبر 704688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.