ضرورت توجه به سازه‌ها و زیرساخت‌های ورزشی ساری

اعضای شورای اسلامی شهر ساری خواستار توجه ویژه به ورزش مرکز مازندران شدند و بر توسعه سازه‌ها و زیرساخت‌های ورزشی ساری تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ساری و به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، اعضای شورای اسلامی شهر ساری در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خواستار توجه ویژه به ورزش مرکز مازندران و توسعه زیرساخت‌های این حوزه شدند.

افشین راسخ عضو شورای اسلامی شهر ساری ضمن تقدیر از تحولات ایجادشده در ورزش ساری، اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که در آینده نزدیک رشد خوبی در تربیت‌بدنی استان شاهد باشیم.

وی افزود: فرصت‌های خوبی در حوزه ورزش و اماکن و زیرساخت‌های ورزشی در شهر ساری وجود دارد که نیاز است اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران توجه ویژه به این مباحث داشته باشد.

عضو شورای شهر ساری خاطرنشان کرد: ما همه حاضر و پای کار هستیم تا مرکز استان در بحث زیرساخت‌های ورزشی به جایگاه ویژه برسد و استعدادهای ورزشی شهرستان ساری نیز شکوفا شود.

سبحان بخشی دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اهمیت ورزش و افزایش شورونشاط، خواستار افزایش اماکن ورزشی شهر شد و ادامه داد: علاوه بر اجرای مباحث فرهنگی ورزشی، توجه به مباحث سازه‌ها و زیرساخت‌های ورزشی باید در دستور ویژه قرارگرفته و اجرایی شود.

علی عاشقان عضو شورای اسلامی شهر ساری به اهمیت نقش ورزش در جامعه پرداخت و گفت: در حال حاضر موضوعات ورزشی اگر پیوست اقتصادی نداشته باشد؛ آسیب می‌بیند و توجه به پیوست‌های فرهنگی در ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است. در بعضی ورزش‌ها اخلاق ورزشی فراموش شده که نیاز است روی این مباحث ویژه کار شود.

وی اضافه کرد: توجه به مناطق کم برخوردار و کمتر توسعه‌یافته و کشف استعدادهای ورزشی در این مناطق باید در دستور کار قرار گیرد.

سید ذوالفقار شریفی عضو شورای ششم شهر ساری نیز با بیان اینکه ورزش از آموزش‌وپرورش و مدارس شکل می‌گیرد اما ورزش در آموزش‌وپرورش کمرنگ شده است، تصریح کرد: پیش از این تمام قهرمانان ما از آموزشگاه‌ها و مدارس کشف و رشد پیدا می‌کردند، اما در حال حاضر این تعامل بین ورزش و آموزش‌وپرورش وجود ندارد که نیاز است آموزش پرورش بیشتر وارد عمل شود.

وی ادامه داد: استادیوم شهید متقی یادگار و نماد فوتبال مرکز استان است و باید هرچه زودتر نسبت به احیای استادیوم مرکز استان تلاش شود.

کد خبر 704650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.