احتمال بارش باران و برف در اصفهان / هوا گرم‌تر می‌شود

اصفهان کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا دو درجه‌ای کمینه دما طی ۲۴ ساعت آینده از پیش‌بینی بارش باران، احتمال رعدوبرق در ارتفاعات غرب و جنوب بارش برف در این ساعات خبر داد.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: از بعدازظهر امروز تا فردا بیست‌وپنجم آبان_ موج ناپایدار در استان فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه شاخص کیفیت آلودگی هوا امروز در مناطق مرکزی به ویژه کلان‌شهر اصفهان به تدریج کاهش پیدا می‌کند، افزود: در حال حاضر آسمان بیشتر مناطق کمی ابری و در مرکز استان غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان ادامه داد: از ساعات بعدازظهر امروز به تدریج افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و از شامگاه؛ بارندگی به ویژه در نیمه غربی و جنوب اصفهان دور از انتظار نیست. بارش باران، احتمال رعدوبرق در ارتفاعات غرب و جنوب بارش برف طی ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه کمینه دما طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا دو درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۱ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هفت درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

معتمدی خاطر نشان کرد: خوروبیابانک با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد و بوئین‌میاندشت با کمینه دمای دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان اصفهان هستند.

کد خبر 704461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.