اجرای ۱۴ برنامه ویژه «روز اصفهان» / کاروان بهشت از منطقه ۱۴ اصفهان به حرکت درمی‌آید

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از برگزاری برنامه‌های متنوع در سطح منطقه ۱۴ به‌مناسبت «روز ۲۵ آبان» و ولادت حضرت زینب (س) خبر داد.

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به مناسبت ۲۵ آبان «روز اصفهان» حدود ۱۴ برنامه در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان پیش‌بینی شده است که سه برنامه آن به‌صورت شاخص برگزار می‌شود و مهم‌ترین آن‌ها، برنامه کاروان بهشت است که سال قبل نیز اجرا شد.

وی افزود: سال جاری نیز به‌مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان ۲۰ دستگاه اتوبوس از تمام محلات منطقه ۱۴ به سمت گلستان شهدا اعزام می‌شود و به‌مناسبت میلاد حضرت زینب (س) در مزار شهدای مدافع حرم به صورت منسجم حضور می‌یابند؛ در این راستا برنامه‌های غبارروبی و روایتگری، سرود و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم منطقه زینبیه نیز انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ۳۳ شهید مدافع حرم محله زینبیه در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفتند، تصریح کرد: قرار است شهروندان منطقه ۱۴ در قالب کاروان بهشت بر سر مزار این شهیدان مدافع حرم حضور پیدا کنند.

کریمی ادامه داد: برنامه مشترکی نیز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش ناحیه ۴ تحت عنوان «همراه شقایق‌ها» با همکاری شهرداری، آستان حرم زینبیه و بسیج منطقه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری برنامه «همراه شقایق‌ها» شهرداری‌های مناطق ۳، ۷، ۱۰ و ۱۴ به‌طور مشترک همکاری می‌کنند تا این برنامه روز چهارشنبه، بیست‌وچهارم آبان از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ برگزار شود؛ همچنین در کنار آن، غرفه‌های فرهنگی نیز برپا است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: برنامه «شهید، روشنایی شهر» بیست‌ونهم آبان در محله‌های ارزنان و سودان اجرا می‌شود؛ در این راستا روبه‌روی خانه خانواده شهدا به‌صورت ویژه صندلی، استیج، بنر و صوت گذاشته می‌شود و از خانواده‌های شهیدان تجلیل خواهد شد.

اجرای ۱۴ برنامه به مناسبت بزرگداشت روز ۲۵ آبان/کاروان بهشت از منطقه ۱۴ به حرکت در می‌آید

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان ادامه داد: جشنواره برنامه‌های بومی-محلی اقوام ایرانی نیز روز بیست‌وپنجم آبان در فرهنگسرای انتظار با موضوع سلامت و غذاهای فراموش‌شده برگزار خواهد شد و در کنار آن غرفه‌های خدمت‌رسانی نیز برپا می‌شود.

وی اضافه کرد: «اصفهان، شهر سالم، شهروند سالم» از دیگر برنامه‌های این ایام است که روز بیست‌وپنجم آبان در بازیکده آفتاب هشتم در محله حصه و جلوان با اجرای مسابقه‌های گویش‌های محلی، خاطرات شهدا و تجلیل از خانواده‌های همان شهدا که عضو کتابخانه نیز هستند، انجام می‌شود.

کریمی گفت: برنامه تجلیل از پرستاران منطقه ۱۴، روز بیست‌وهشتم آبان با حضور شهردار و معاونان منطقه ۱۴ در بیمارستان حضرت زینب (س) انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: نصب عکس و بنر تصاویر شهدای منطقه ۱۴ طبق روال گذشته با همکاری پایگاه بسیج ادامه دارد و تمام این برنامه‌ها با همکاری مجموعه‌های فرهنگی، پایگاه بسیج منطقه و شهرداری منطقه رقم می‌خورد.

کد خبر 704313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.