بیمارستان فوق‌تخصصی ۱۰۰۰ تخت‌خوابی در منطقه ۱۴ اصفهان احداث می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از کلنگ‌زنی بیمارستان فوق تخصصی عمومی ۱۰۰۰ تخت‌خوابی «۲۵ آبان» در شهرک امام حسین(ع)، واقع در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خبر داد.

مسعود احمدی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در خصوص احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی عمومی «۲۵ آبان» در منطقه ۱۴ این کلان‌شهر اظهار کرد: کلنگ احداث این بیمارستان در سالروز ۲۵ آبان و به‌نام این ۳۷۰ شهید برجسته به زمین زده خواهد شد.

وی با بیان اینکه اصفهان دارای ظرفیت‌های خوبی در بحث کادر درمان است، افزود: طی یک‌سال گذشته درصدد برآمدیم در راستای ادامه خدمت به مردم شهیدپرور این کلان‌شهر به‌خصوص جامعه بزرگ ایثارگران در حوزه سلامت، بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی را در شهرک امام حسین (ع)، واقع در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان احداث کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به اینکه این کلان‌شهر با کمبود نزدیک به ۲۵۰۰ تخت مواجه است، تصریح کرد: کلنگ بیمارستان فوق تخصصی ۲۵ آبان با ۶۰ هزار متر مربع زیربنا در ۱۰ طبقه، روز پنجشنبه هفته جاری مصادف با بیست‌وپنجم آبان ۱۴۰۲ به زمین زده خواهد شد.

احمدی‌نیا با تاکید بر صیانت از خانواده معظم شهدا و ایجاد بستر برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه بزرگ ایثارگران استان اصفهان گفت: در حال حاضر چهار مرکز درمانی و چهار مرکز خدمات توان‌بخشی در استان برای خدمت به جامعه بزرگ ایثارگران فعال است که در راستای ارائه خدمات ارزنده‌تر در این حوزه به مردم به‌ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران تصمیم بر احداث یک بیمارستان فوق تخصصی در این کلان‌شهر گرفته شد.

کد خبر 704132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.