مقاومت اسلامی در جنگ روایت‌ها پیروز شده است

نماینده حماس در ایران با بیان اینکه رئیس‌جمهور فرانسه شریک جنایات اسرائیل است، گفت: ما در جنگ روایت‌ها پیروز شدیم و این جنگ می‌تواند فرصت طلایی برای نابودی تنها نیروهای اشغالگری که بعد از جنگ جهانی دوم باقی مانده‌اند و نیز برای آزادی کل فلسطین باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، خالد قدومی، صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم آبان_ در سومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین که در مجتمع ۵ آذر برگزار شد، اظهار کرد: امروز صحنه‌هایی که از غزه مشاهده می‌کنیم بیانگر صحنه‌های کربلایی و قربانی شدن برای مقاومت مقابل رژیم صهیونیستی است، اما با این حال رزمندگان مقاومت در غزه عنوان می‌کنند که دوستان نگران نباشید، چون در راهی که انتخاب کردیم ثابت‌قدم هستیم و این ایستادگی یک پیام خیلی مهم برای دوستان دارد و آن اینکه اعتقاد عمیق به خدا و ایمان راسخ به عدالت دارند.

وی افزود: البته از اینکه بیش از ۱۲ هزار فلسطینی در غزه تاکنون به شهادت رسیدند، ناراحت هستیم؛ برای صهیونیست‌ها هیچ فرقی میان ساختمان‌های مسکونی، بیمارستان، مسجد و کلیسا وجود ندارد، زیرا تمام این ساختمان‌ها را گلوله‌باران کردند.

قدومی اضافه کرد: دیروز سخنگوی گردان‌های قسام اعلام کرد که در ۴۸ ساعت گذشته حدود ۲۰ تانک مرکاوا و نفربر ارتش صهیونیستی را تخریب کردند و این در شرایطی روی داده که آن‌ها پیش از این ۶۰۰ تانک داشتند که از این تعداد ظرف یک ماه اخیر ۱۸۲ تانک تخریب شده است؛ زمانی عملیات طوفان‌الاقصی انجام شد، اولین بیانیه از طرف رژیم صهیونیستی، بعدازظهر منتشر شد و این نشان می‌دهد که آن‌ها غافلگیر شدند.

وی بیان کرد: جنگ خیابانی که اکنون در غزه به راه افتاده، به نفع مقاومت است، چون رزمندگان فلسطینی از شهامت بسیاری برخوردارند؛ اقداماتی که رژیم‌صهیونیستی در غزه علیه مردم این شهر انجام می‌دهد باعث شده است، میلیون‌ها شهروند آمریکایی و انگلیسی به خیابان‌ها بیایند و اعتراض خود را نسبت به جنایات ارتش صهیونیستی اعلام کنند.

قدومی ادامه داد: غزه در شرایطی قرار دارد که مرزهای آن محاصره شده است، اما می‌توان از مرز رفح کمک‌های انسان‌دوستانه وارد کرد که این منطقه مرزی نیز توسط دولت مصر بسته شده است، در حالی که مواد غذایی بسیاری پشت این مرز برای ورود به غزه مانده‌اند؛ شب گذشته مشاهده کردیم که ارتش رژیم صهیونیستی بیمارستان شفا را محاصره کرده و هر کس اطراف این بیمارستان تردد می‌کرد را با گلوله مورد هدف قرار می‌داد. البته این اقدام آن‌ها فقط محدود به بیمارستان شفا نمی‌شود، زیرا پیش از این بیمارستان‌های المعمدانی و اندونزیایی را مورد اصابت قرار داده بود.

نماینده حماس در ایران در خصوص حضور سربازان آمریکایی در کمک به ارتش صهیونیست‌ها گفت: دو هزار نفر از سربازان آمریکایی در این جنگ حضور دارند؛ اکنون مقاومت مردم فلسطین خط اول دفاع از امت اسلام است، بنابراین پیروزی حماس و پیروزی مردم غزه متعلق به همه مسلمانان است و چنانچه شکست بخورند، این شکست برای لبنان، اردن، عربستان و امارات و حتی ایران خواهد بود.

وی تاکید کرد: صهیونیست‌ها تاکنون ۱۶ میلیارد به صورت مستقیم به لحاظ اقتصادی خسارت دیدند و این در حالی است که انبارهای مهمات شهرهای شیکاگو، نیویورک و واشنگتن برای صهیونیست‌ها باز شده و روزانه سلاح‌های زیادی را از آمریکا به اسرائیل می‌فرستند؛ رئیس اپوزیسیون کنونی رژیم صهیونیستی به‌تازگی عنوان کرده است که دولت اسرائیل دولت اخلاقی نیست و از سوی دیگر سیاسیون این رژیم و سرویس امنیتی آن‌ها با دولتشان اختلافات دارند.

قدومی با بیان اینکه رئیس‌جمهور فرانسه شریک جنایات اسرائیل است، افزود: ما در جنگ روایت‌ها پیروز شدیم و این جنگ می‌تواند فرصت طلایی برای نابودی تنها نیروهای اشغالگری که بعد از جنگ جهانی دوم باقی مانده‌اند و نیز آزادی کل فلسطین باشد.

کد خبر 704101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.