بررسی بازار و قیمت لوله مانیسمان در صنعت ساخت و ساز

به دلیل افزایش کاربرد لوله مانیسمان و مزایایی که ارائه می‌دهد، نه فقط در ایران و بلکه در جهان نیز تقاضا برای خرید لوله مانیسمان به شدت در چند سال اخیر زیاد شده و کماکان نیز صعودی است.

لوله مانیسمان در صنعت ساختمان

لوله مانیسمان که به دلیل بدون درز و جوش بودن، از استحکام و مقاومت بالایی در برابر خوردگی، استفاده‌های فراوانی دارد. با پیشرفت صنعت ساختمان‌سازی و به‌خصوص ساخت برج‌های مسکونی و اداری، استفاده از لوله مانیسمان نیز در صنعت ساختمان به دلیل استحکام بالا و ضد نشتی بودن، بیش از پیش شده است. در ادامه این گزارش به بررسی بازار و قیمت لوله مانیسمان در صنعت ساخت و ساز می‌پردازیم که امیدواریم برای شما مفید واقع شود.

تحلیل بازار و قیمت لوله مانیسمان

به دلیل افزایش کاربرد لوله مانیسمان و مزایایی که ارائه می‌دهد، نه فقط در ایران و بلکه در جهان نیز تقاضا برای خرید لوله مانیسمان به شدت در چند سال اخیر زیاد شده و کماکان نیز صعودی می‌باشد. در واقع آمارها از افزایش ۹ درصدی کل بازار لوله مانیسمان طی ۵ سال آینده خبر می‌دهند. پس در واقع می‌توان نتیجه گرفت که دنیا متوجه اهمیت و استفاده بالای لوله مانیسمان شده‌اند و با افزایش تقاضا برای لوله مانیسمان در صنایع ساختمانی، نفت و گاز و انرژی نیز انتظار می‌رود که قیمت لوله مانیسمان نیز رشدی جهانی را تجربه کند. به خصوص که لوله مانیسمان در ساختمان‌های امروزی نیز جای خودش را باز کرده و دیگر صرفاً یک لوله صنعتی نیست، انتظار می‌رود که قیمت لوله مانیسمان رشدی را در آینده‌ای نه‌چندان دور تجربه کند.

دلیل رشد بازار و قیمت لوله مانیسمان

انتظار می‌رود بازار لوله‌های مانیسمان در سال‌های آینده به دلیل افزایش تقاضا برای توسعه زیرساخت‌ها رشد کند. با توجه به افزایش تقاضا برای توسعه زیرساخت‌ها در کشورهای توسعه‌یافته و در حال توسعه، انتظار می‌رود بازار لوله مانیسمان در سال‌های آینده رشدی را تجربه کند. این رشد تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله:

  • افزایش شهرنشینی و جمعیت
  • تقاضای بیش‌تر و بیش‌تر برای انرژی و منابع
  • نیاز به بهبود کیفیت زیرساخت‌ها در کشورهای در حال توسعه

عوامل موثر بر قیمت لوله مانیسمان

قیمت لوله مانیسمان بسته به عوامل مختلفی از جمله نوع لوله، عیار فولاد و اندازه لوله متفاوت است. به طور کلی لوله مانیسمان نسبت به انواع دیگر لوله‌ها مانند لوله‌های جوشی قیمت بیشتری دارند. البته که این گرانی بی‌دلیل نیست و لوله مانیسمان دوام و طول عمر خیلی بیشتری نیز دارد.

لوله مانیسمان استیل کربن به طور کلی ارزان‌تر از لوله مانیسمان استنلس استیل است. عیار و گریدهای بالاتر فولاد نیز گران‌تر می‌باشند. طبیعتاً وزن و اندازه لوله نیز می‌تواند بر روی قیمت آن تاثیر بگذارد. از طرفی قیمت لوله مانیسمان رده ۸۰ و ۱۲۰ نیز به دلیل تولید کم‌تر، کمی گران‌تر است. هزینه‌های حمل‌ونقل نیز بسته به مسافتی که لوله باید حمل شود می‌تواند متفاوت باشد. در فروشگاه الو آهن سفارش‌های بزرگ‌تر شامل تخفیف نیز می‌شوند.

کاربرد لوله مانیسمان در صنعت ساختمان

لوله مانیسمان یک محصول همه‌کاره است و در اندازه‌های مختلف نیز تولید می‌شود. به همین دلیل هم استفاده از آن هر روزه بیش‌تر می‌شود. لوله مانیسمان معمولاً برای ساخت خطوط لوله برای انتقال آب، نفت، گاز و سایر سیالات استفاده می‌شود. همچنین در پشتیبانی سازه و داربست‌ها در ساختمان‌ها و پل‌ها نیز کاربرد دارد. کاربرد لوله مانیسمان به دلیل استحکام و مقاومت بالا در برابر خوردگی آن است و به همین دلیل هم در ساخت دیگ و بویلر حرارتی، جرثقیل، بیل مکانیکی نیز از آن استفاده می‌شود.

از کجا لوله مانیسمان بخرم؟

اگر به دنبال لوله مانیسمان بادوام و قابل اعتماد با قیمت مناسب و تحویل فوری برای پروژه‌های ساختمانی و حتی صنعتی خود هستید، بازرگانی الو آهن یک گزینه عالی برای شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و قیمت لوله مانیسمان همین حالا با شماره ۰۹۱۲۵۵۹۱۸۰۹ تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را مشاوران الو آهن، در اختیار شما قرار دهند.

کد خبر 704089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.