سامسونگ گلکسی A25 5G چه مشخصاتی دارد؟

گوشی سامسونگ گلکسی A25 5G به تراشه Exynos 1280 SoC مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ در حال کار بر گوشی جدید گلکسی A25 5G است. این محصول اخیراً در وب‌سایت FCC مشاهده شده است، بنابراین بعضی از ویژگی‌های کلیدی آن مشخص شده است. گوشی گلکسی A25 5G با شماره مدل SM-256U دارای نمایشگر ۶.۴۴ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است.

گوشی سامسونگ گلکسی A25 5G به تراشه Exynos 1280 SoC مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی بهره می‌برد؛ این محصول با استفاده از رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 14 OS اجرا می‎‌شود.

گوشی سامسونگ گلکسی A25 5G دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. در حالی که یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به منظور ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر آن تعبیه شده است. ضخامت این محصول ۸.۳ میلی‌متر است، از یک حسگر اثرانگشت بهره می‌برد و در رنگ‌های مشکی، سبز و آبی روشن در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 703997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.