ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در مرکز مشاوره آرامش پلیس

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از بررسی و رفع مشکلات حقوقی و انتظامی شهروندان به صورت رایگان توسط کارشناسان مجرب مرکز مشاوره آرامش این معاونت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار کرد: مرکز مشاوره آرامش معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی در دو شیفت صبح و بعدازظهر آماده ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای به شهروندان در زمینه‌های اختلافات خانوادگی، روابط زوجین، مشکلات رفتاری کودک و نوجوانان و مشکلات حقوقی و انتظامی و انجام خدمات روان‌شناختی و روان‌سنجی، مشاوره بالینی و مدیریت هیجان و استرس است.

وی با اشاره به راه‌اندازی بخش ویژه رسیدگی به مشکلات حقوقی و انتظامی در مرکز مشاوره آرامش پلیس اصفهان افزود: شهروندان می‌توانند برای نوبت‌گیری و طرح مشکلات خود به نشانی مرکز واقع در میدان امام (ره)، بالاتر از مسجد شیخ لطف‌الله مراجعه یا با دفتر پذیرش مرکز به شماره تلفن ۲۱۸۲۵۶۳۰ و شماره تلفن گویای ۰۹۶۵۸۰ تماس حاصل کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: کارشناسان مجرب مرکز مشاوره آرامش پلیس اصفهان مشکلات حقوقی و انتظامی شهروندان را به صورت رایگان بررسی می‌کنند و ضمن ارائه راهنمایی و مشاوره در صورت لزوم برای رفع مشکل آن‌ها با مبادی مربوطه هماهنگی‌های لازم انجام می‌دهند.

وی با اشاره به راه‌های ارتباطی شهروندان با مرکز مشاوره آرامش پلیس اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق نشانی sedae_paye_aramesh @ و moshavereh_madadkari@ در شبکه‌های اجتماعی داخلی مانند ایتا ، سروش و روبیکا از مطالب آموزنده، اطلاعیه و پیام‌های مشاوره‌ای این مرکز بهره‌مند شوند.

کد خبر 703861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.