چگونه از اولویت فیش عمره مطلع شویم؟ + مراحل و تصاویر

حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر با سپرده‌گذاری در انتظار تشرف به حج عمره مفرده هستند که در ادامه نحوه اطلاع این افراد از اولویت‌ فیش‌ها را بیان می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سال جاری که روابط ایران و عربستان برقرار شد، سفر عمره هم بعد از هشت سال از سر گرفته می‌شود، اما همچنان جزئیات این سفر از سوی سازمان حج و زیارت مشخص نشده است و مسئولان تنها اعلام کردند که ثبت‌نام زائران به‌زودی آغاز می‌شود و از سویی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به اعزام زائران به عمره از اواخر آذر اشاره کرده است.

با نزدیک شدن به از سر گیری عمره مفرده، ودیعه‌گذاران عمره می‌توانند با روش‌های مختلف وضعیت فیش خود را استعلام کنند که در ادامه این شیوه‌ها معرفی می‌شود:

شماره‌گیری کد دستوری:

یکی از راه‌های استعلام فیش عمره، شماره‌گیری کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* است؛ افراد پس از شماره‌گیری این کد دستوری در تلفن همراه خود، برای قبض عمره مفرده باید گزینه استعلام و در ادامه گزینه دوم (قبض ودیعه‌گذاری عمره مفرده) را انتخاب کنند و در ادامه با وارد کردن کدملی، شماره قبض و شماره شعبه نتیجه استعلام را مشاهده خواهند کرد.

اولویت‌بندی اعزام‌ها از یک تا ۶۰۰ است و از طرفی هم ودیعه‌گذاران تا اولویت ۴۰۰ قرار است برای تشرف به خانه خدا تا قبل از حج تمتع ۱۴۰۳ فراخوانده شوند.

چطور از اولویت فیش عمره مطلع شویم؟ + مراحل و تصاویر

بانک ملت:

بانک‌های ملت و ملی نیز که دو بانک عامل برای سپرده‌گذاری فیش عمره بودند، امکان استعلام فیش را فراهم کرده‌اند.

بر همین اساس، افرادی که در این بانک‌ها ودیعه‌گذاری کرده بودند، برای مشاهده وضعیت استعلام می‌توانند به ترتیب به اینجا و اینجا مراجعه کنند.

بانک ملی:

کد خبر 703799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شعبانعلی یوسفی فرمی کدملی ۴۹۸۸۷۲۲۶۱۹. فیش ودیع IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    0 0
    نوبت دهی