امروز یک تیم درون زمین و یک تیم روی سکوها داشتیم / سپاهان وسط میدان بازی می‌جنگد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: سعی می‌کنیم امتیازات را درون زمین بگیریم و با تمام وجود می‌جنگیم تا بازی‌های‌مان را ببریم. اینجا استقلال و تراکتور را شکست دادیم و امروز هم پرسپولیس را بردیم و این حرف‌ها فرافکنی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی سلیمی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان اظهار کرد: امروز دو تیم فوق‌العاده یکی درون زمین و یکی روی سکوها داشتیم و ریتم قلب همه‌مان باهمدیگر می‌زد. از طرف کل مجموعه باشگاه به هواداران تبریک می‌گویم زیرا خوشحالی هواداران باعث می‌شود با تمام وجود برای همه آن‌ها زحمت بکشیم. تیم ما ترکیبی از بازیکنان فوق‌العاده باتجربه و جوان است و همه‌جوره از این بازیکنان حمایت می‌کنیم و چشم‌مان به موفقیت آن‌ها در تیم ملی است.

وی افزود: آکادمی سپاهان جزو بهترین‌های ایران است و خوشحال هستیم که در برتری تیم نوجوانان ایران برابر برزیل در جام‌جهانی زیر ۱۷ سال، باشگاه سپاهان نقش بزرگی داشت و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. سعی می‌کنیم امتیازات را درون زمین بگیریم و با تمام وجود می‌جنگیم تا بازی‌های‌مان را ببریم. اینجا استقلال و تراکتور را شکست دادیم و امروز هم پرسپولیس را بردیم و این حرف‌ها فرافکنی است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: اگر قانون وجود دارد، برای همه خواهد بود و نمی‌توانیم خودمان را از دیگران مجزا بدانیم. همه باید در برابر قانون یکسان باشند و این خواسته ما از فدراسیون و سازمان لیگ است. حضور بانوان در ورزشگاه نقش‌جهان نیاز به مجوزهایی دارد که امیدوارم به مرور زمان حل شود.

مهدی سلیمی در پایان گفت: زمانی‌که درخصوص مسئله‌ای صحبت می‌کنزم قبل از هر چیزی درباره آن فکر و بررسی کرده‌ایم. از محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه و کل مجموعه باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم که در این مدت‌زمان کوتاه کیفیت چمن را به این مرحله رسانده و همه از آن لذت بردیم. زمانی که زمین‌چمن استراحت داشته باشد، چمن ورزشگاه را برمی‌داریم و دوباره در زمان شروع مسابقات در ورزشگاه قرار می‌دهیم.

کد خبر 703681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.